بررسی گوشی شیائومی xiaomi 12x

گوشی شیائومی 12 ایکس یکی از جدیدترین گوشی های سری ایکس است که نسخه مینی گوشی های این سری می باشد. همچنین نمایشگر باکیفیت آمولد، عملکرد عالی و سرعت شارژ فوق‌العاده بالا و قیمت 15 میلیونی از بهترین ویژگی های این گوشی می باشد. در این مقاله از ژاو قصد داریم به بررسی گوشی شیائومی xiaomi 12 x بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

فروش گوشی شیائومی – تجارت ژاو

صفحه نمایش بزرگ با پشتیبانی از 68 میلیارد رنگ

گوشی شیائومی 12 ایکس دارای یک صفحه نمایش 6.28 اینچی می باشد که حدود 89.2  درصد از فضای جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. شیائومی 12 ایکس با نرخ رفرش ریت 120 هرتزی  و رزولوشن full HD+ استفاده کرده است. نمایشگر این گوشی از دو طرف دارای انحنا می باشد. حداکثر روشنایی این گوشی چیزی حدود 1100 نیت می باشد که این گوشی را تبدیل به یکی از روشن ترین گوشی های موجود در بازار کرده است.

فروش گوشی شیائومی

طراحی جدید شیائومی 12 ایکس

از نظر طراحی این گوشی یگی از خوش دست ترین و با کیفیت ترین گوشی های  شیائومی است و وزن  گوشی دارای وزن 176 گرمی و بدنه کوچک و سبک آن باعث شده است که استفاده از آن بسیار راحت باشد.بدنه شیشه ای گوشی بالایه گوریلاگلس ویکتوس محافظت می شود و گوشی را از هرگونه خط و خش و آسیب حفظ می کند. قاب دور گوشی از آلومینیوم است که دارای کیفیت بسیار بالایی است همین ترکیب فلز و شیشه ضخیم، علاوه بر مقاوم کردن گوشی در برابر انواع ضربه‌های بیرونی، باعث شده تا حس کنید موبایل شما کمی سنگین است. گوشی شیائومی  12x در چندین رنگ جذاب مشکی ، آبی و بنفش به بازار عرضه شده است.

دوربین سه گانه با کیفیت 

در قسمت دوربین این گوشی با نسخه های دیگر خود هیچ تفاوتی ندارد و دارای یک ماژول دوربین 3 گانه در قاب پشتی گوشی می باشد که در ابتدا دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی آن توجه شما را جلب می کند. دوربین دوم یک دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی می باشد که با زاویه 123 درجه برای شما عکاسی می کند. دوربین سوم یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی می باشد که برای عکسبرداری از سوژه در فاصله نزدیک مناسب است.

از ویژگی های جذابی موجود در دوربین های این گوشی قدرت بالای تراشه در پردازش سیگنال های تصویر است . همچنین  لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر و لرزشگیر اپتیکال تصویر و دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی نیز دارای لنز 32 مگاپیکسلی می باشد که کیفیت بسیار خوبی را برای کاربر ارائه می دهد.

شیائومی  12X در هنگام فیلمبرداری با وضوح  8K و نرخ 24 فریم بر ثانیه ویدیوها را برای شما ضبط می کند.برای ضبط ویدیوهای با فریم بالا مثلا 60 فریم باید ویدیوهایی با کیفیت 4K را ضبط کنید. کیفیت ویدیو در هر دو حالت 4K و8K واقعا عالی است و رنگ‌های زنده و متنوع در کنار وجود لرزشگیر اپتیکال، خیال شما را از بابت ضبط محتوایی صاف و روان آسوده خواهند کرد.

گوشی شیائومی xiaomi 12 x

قیمت گوشی xiaomi 12X

باتوجه به ویژگی های جذابی که در ساخت این گوشی به کار رفته است، قیمت بسیار مناسبی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است و به همین دلیل قیمت این گوشی چیزی حدود 15 میلیون تومان می باشد که باتوجه به بهره گیری این گوشی از تراشه اسنپدراگون 870 5G  یک گوشی مقرون به صرفه و بسیار جذاب خواهد بود.

باتری 4500 میلی آمپری

انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری 4500 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 67 واتی تامین می شود که بسیار مناسب افراد استفاده روزانه می باشد و درصورت خالی شدن شارژ کامل گوشی به سرعت شارژ می شود که بسیار حائز اهمیت است. برای شارژ دهی بهتر باتری و اینکه باتری عملکرد خوبی داشته باشد ، باید نرخ تازه سازی یا همون رفرش ریت نمایشگر را روی 60 هرتز قرار دهید.

سخت افزار

گوشی شیائومی 12 ایکس به سخت افزار اسنپدراگون 870 5G   مجهز شده است؛ این پردازنده  در مقایسه با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 گوشی های Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro را بر عهده دارد، ضعیف‌تر و قدیمی‌تر بوده است و این یعنی دستگاه پیش رو، عملکردی تقریبا مشابه با گوشی های Poco F3 و Moto G100 خواهد داشت. این تراشه دارای عملکرد بسیار خوب می باشد و در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 650 به راحتی می تواند بازیها را بدون لگ برای شما اجرا کند.  همچنین یک سیستم خنک کننده ی غیر فعال که همیشه در حال کار نیست در این گوشی وجود دارد که در صورت بالا رفتن دمای گوشی آن را خنک می کند.

حافظه داخلی و رم

این گوشی را می توانید در سه نسخه با حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت و نسخه دوم با حافظه داخلی 128 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت و نسخه سوم 256 گیگابایت با رم 12 گیگابایتی  در بازار وجود دارد که می تواند پاسخگوی نیازهای افراد باشد.

نرام افزار

از نظر نرم افزاری نیز این گوشی دارای سیستم عامل اندروید  12 که جدید ترین سیستم عامل اندروید می باشد  با رابط کاربری miui 13 می باشد که یک رابط کاربری  روان و به روز می باشد که استفاده از آن بسیار راحت می باشد .از ویژگی های سیستم عامل اندروید 12 به کار رفته در این گوشی می توان به  تنظیم سرعت نمایشگر، Always On Display  و قابلیت های شخصی سازی دیگریس مانند آیکون های جذاب، تم های مختلفی که Xiaomi در اختیار کاربران خود قرار می دهد همچنین پردازنده ی قوی و رم 12 گیگابایتی باعث می شود تسکینگ بسیار خوبی در این گوشی انجام شود.

همچنین در این نسخه رابط کاربری شیائومی بهینه سازی مصرف انرژی توسط نرم افزار انجام شده است  که عمر باتری را تا 10 درصد افزایش می دهد.

xiaomi 12x

حسگراثر انگشت  زیر نمایشگر

از نظر طراحی این گوشی بسیار جذاب و حرفه ای می باشد و حسگراثرانگشت آن در زیر نمایشگر می باشد و بسیار حساس و دقیق است و به سرعت انگشت شما را اسکن می کند.

فروش گوشی شیائومی با گارانتی 18 ماهه

عملکرد اسپیکر گوشی Xiaomi 12X

اسپیکر Harman Kardon فوق العاده خوش صدا است و دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. همچنین اگر بخواهیم اسپیکر این گوشی را با شیائومی 12 ایکس مقایسه کنیم باید گفت این شیائومی  دارای صدای بیشتری می باشد.

قابلیت Dolby atmos که در رابط کاربری شیائومی وجود دارد  و ترکیب آن با اسپیکر Harman Kardon صدای بسیار خوبی را ارائه می دهد.

آیا گوشی شیائومی 12 ایکس ارزش خرید را دارد؟

باتوجه به ویژگی های این گوشی مانند سخت افزار اسنپدراگون 870 5G  و باتری با قابلیت شارژ سریع 67 واتی ، دوربین 50 مگاپیکسلی ، وزن کم و طراحی جذاب و خوش دست بودن آن باعث شده است که این گوشی ارزش خرید را داشته باشد.

چرا باید از شارژرهای اصلی شیائومی استفاده کنیم؟

فروش گوشی شیائومی با رابط کاربری MIUI 13

فروش گوشی شیائومی – تجارت ژاو

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان رسمی گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با گارانتی 18 ماهه و با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با مشخصات و قیمت گوشی شیائومی 12 ایکس با ما همراه بودید.

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *