Mi 20w charger( type-c)

شرکت شیائومی تاکنون در بازار رقابت بسیار موفق عمل کرده و در انتخاب بسیاری از کاربران تاثیر زیادی داشته است. شیائومی با تولید محصولات با کیفیت بالا, به روز و از همه مهم تر قیمت مناسب پیشرفت کرده و سعی دارد آن چه را که افراد نیاز به استفاده دارند را تولید و به سرعت روانه بازار کند. به طور کلی عملکرد شیائومی در جهت راحت زیستن می باشد.شما میتوانید با خرید عمده شیائومی از شرکت تجارت ژاو از محصولات اصلی همراه با گارانتی 18 ماهه برخوردار شوید.

چرا باید از شارژرهای اصلی شیائومی استفاده کنیم؟

شارژر گوشی شیائومی یا هر برند دیگری نقش  مهمی در سلامت دستگاه و افزایش طول عمر موبایل شما دارد. دقت داشته باشید که استفاده از شارژرهای نامناسب علاوه بر آسیب زدن کلی به دستگاه، هزینه‌های زیادی مثل خرابی و نیاز به تعویض را هم بر روی دست شما می‌گذارد. اما با استفاده از  فست شارژ شیائومی، می‌توانید یکبار برای همیشه این مکشل را حل کنید. گوشی‌های امروزه از تکنولوژی شارژ سریع (Fast Charging) استفاده می‌کنند. این تکنولوژی همان‌طور که از نامش پیدا است، شارژ باتری گوشی را سریع تر پر می کند . «شارژ سریع» تکنیکی است که تولیدکنندگان از راه های مختلف از آن استفاده می‌کنند. با توجه به امکاناتی که در گوشی‌های امروزی قرار داده شده است، ظرفیت باتری آن‌ها نیز زیاد می باشد تا بتوانیم ساعات بیشتری از آن‌ها استفاده کنیم اما این افزایش حجم، به زمان بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارد. در فناوری فست شارژ, باتری گوشی‌های دارای قابلیت فست شارژ در مدت‌زمان کمتری پر می‌شوند؛ مثلا می‌توان ۶۰ یا ۵۰ درصد باتری را در نیم ساعته پر کرد. در فست شارژ بایستی از مدارهای متفاوت، کابل مخصوص، تراشه‌های مخصوصی در پردازنده‌ی گوشی و شارژر استفاده کرد تا روند شارژ سریع کنترل شود؛ زیرا کنترل خطر، عمر باتری کاهش نیابد و باتری خنک بماند. برای استفاده از این فناوری باید گوشی شما از آن پشتیبانی کند و از شارژر مخصوص استفاده کنید.

شارژر سریع شیائومی type-c

شارژرMi 20W Type-C   یک شارژر دیواری است که کاملا استاندارد می باشد و به پریزهای منزل و یا محل کار متصل می شود . این شارژر از دستگاه‌های سنجش مقاومت خازنی با دقت بالا استفاده می‌کند و در برابر ولتاژ بیش از حد، جریان بیش از حد،  دمای بیش از حد پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی‌های تداخل ضد الکترومغناطیسی، موج کم، و مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن است.

شارژر اصلی شیائومی

 مشخصات شارژر شیائومی type-c

جریان متناوب AC را به جریان مستقیم DC با ولتاژهای قابل قبول دستگاه های هوشمند تبدیل می‌کند. پورت اصلی این شارژرها USB معمولی است ولی جدیدترین مدل شارژر شیائومی دارای پورت Type-C نیز بوده که  با محصولات این شرکت سازگاری  دارد. به طور یقین می توان گفت که امروزه به یک شارژر دیواری USB، احتیاج خواهیم داشت. از مزایای استفاده از شارژر دیواری این شرکت، قدرت  بالا، قیمت مناسب و شارژ سریع  است. آداپتور این  نوع شارژرها با به کارگیری ویژگی فناوری کوالکوم کوییک شارژ 2.0 (Qualcomm Quick Charge) است که حدود 75٪ سریع تر از شارژرهای معمولی با خروجی 5 ولت 1 آمپری است. در حال حاضر بسیار قدرتمندتر از USB 5 ولت 0.5 آمپر است. شارژر سریع می تواند 5، 9 یا 12 ولت و تا 3 آمپر و 22.5 وات و حتی شارژ سریع می‌تواند 5 ولت 2 آمپر (10 وات) را  پشتیبانی کند. بسیاری از شارژرهای موجود در بازار تنها 5 ولت 1 آمپر را پشتیبانی می‌کنند.

مشخصات جزئی شارژر شیائومی type-c

با وجود فناوری Quick Charge به کار رفته در آداپتور این شارژرها  یک تراشه  IC و یا کنترل کننده داخلی جریان داشته که شدت و ولتاژ جریان خروجی به گوشی را از طریق پین های USB کنترل می کند تا از شارژ بیش از حد باتری جلوگیری کند و در طولانی مدت موجب آسیب رساندن به آن نشود. با توجه به سطح باتری، خروجی شارژ ممکن است  متفاوت ‌باشد:

شیائومی از خواص پلاستیک ABS استفاده کرده است تا محصول با استحکام و ماندگاری بالایی داشته باشد.  ABS به دلیل ساختار ساده ای که دارد باعث سبک وزن شدن محصولات شده وهمچنین تولید و دسترسی انبوه به آن هزینه های تولید کالاهای شرکت  شیائومی را به میزان قابل توجهی پایین آورده است.

معمولا به همراه شارژر دیواری شیائومی یک کابل 1 متری از نوع USB Type-C عرضه می‌شود. این کابل سازگاری کامل با محصولات جدید شیائومی دارد و طول آن  مناسب است.

خرید عمده شیائومی

مشخصات شارژر سریع شیائومی type-c

ابعاد : 8*5/2*4/1 سانتی متر

وزن : 200 گرم

جنس بدنه : پلاستیک ABS

خرید عمده شیائومی

مشخصات فنی

ولتاژ ورودی : 100-240V – 50 / 60Hz 0.6A

ولتاژ خروجی : 5V/ 9V/ 12V

حداکثرتوان : 22.5  وات

شدت خروجی : 1.8 آمپر مخصوص موبایل , 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل , 3.0 آمپر مخصوص تبل

تعداد درگاه خروجی : یک عدد

قابلیت شارژ سریع : Quick Charge 3.0

اقلام همراه : کابل USB Type-C به طول 100 سانتی متر

مقالات مرتبط:

خرید عمده شیائومی از تجارت ژاو

بهترین محصولات شیائومی : تاریخچه شرکت شیائومی

مونوپاد و سه پایه عکاسی xiaomi XMZPG01YM yu mi mi selfie stick black

شارژر وایرلس xiaomi mi wireless charging stand 20w

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی ژاو تا به امروز به صورت انحصاری در زمینه فروش محصولات برند شیائومی فعالیت داشته است و همواره در تلاس ایت تا محصولات را با قیمت و کیفیت مناسب به دست مصرف کننده برساند. همچنین برای خرید شارژر شیائومی اصلی می توانید از طریق وب سایت این فروشگاه اقدام کنید. اطمینان و رضایت شما مخاطبان و کاربران عزیز رسالت اصلی تیم ژاو می باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *