شیائومی رابط کاربری MIUI 13 را به دستگاه های جهانی معرفی می‌کند

رابط کاربری miui 13 یکی از جدیدترین رابط کاربری گوشی های شیائومی می باشد که در اختیار گوشی های شیائومی قرار می گیرد. این رابط کاربری امکانات و ویژگی های جدید و جذابی را در اختیار کاربران گوشی های شیائومی قرار می دهند.فروش گوشی شیائومی با رابط کاربری MIUI 13 در این مقاله از ژاو به بررسی شیائومی رابط کاربری MIUI 13 را به دستگاه های جهانی معرفی می‌کند می پردازیم پس با ما همراه باشید.

می یو ای 13 برای چه گوشی هایی عرضه می شود؟ ( تاریخ انتشار MIUI 13 شیائومی )

امکانات و ویژگی های رابط کاربری MIUI 13

شیائومی در نسخه جدید رابط کاربری خود امنیت محصولات خود را افزایش داده است. تشخیص چهره ، واتر مارک حریم خصوصی ، محافظت از کلاهبرداری های الکترونیکی از موارد افزایش امنیت در رابط کاربری miui 13 برای گوشی های شیائومی می باشد.

فروش گوشی شیائومی با رابط کاربری MIUI 13

شیائومی در این رابط کاربری جدید از فونت های رایگان و ساده ای استفاده کرده است . این فونت جدید از نوع SANS SERIF می باشد که بسیار ساده می باشد.

علاوه بر فونت جدید شیائومی والپیپرهای جذاب و جدیدی را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا امکان شخصی سازی زیادی برای گوشی خود داشته باشید.این والپیپرها هم به صورت ثابت و هم متحرک هستند که هرکدام از ویژگی های جذابی برخوردار می باشند که مطابق با سلیقه خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

فروش گوشی شیائومی

هدف شیائومی از رابط کاربری جدید MIUI 13 ، بهبود عملکرد کلی گوشی های خود می باشد که توانسته در این رابط کاربری حدود 52 درصد سرعت گوشی را افزایش دهد و ویژگی های جذابی مانند حافظه اتمیزه و رابط کاربری ساده و روان در این رابط کاربری دیده می شود.

به گونه ای که شما با این به روز رسانی به راحتی می توانید برنامه های سنگین را به صورت روان و ساده اجرا کنید و همچنین این حافظه اتمیزه و ذخیره سازی مایع به گوشی های شما کمک می کنند که بعد از 3 سال تنها 5 درصد بر روی عملکرد گوشی شما تاثیر بگذارد.

در این راط کاربری شما می توانید به راحتی بدون استفاده از کابل شارژ به دستگاه های مختلف به صورت وایرلس متصل شوید.

در نسخه قبلی رابط کاربری برای به روز رسانی سیستم نیاز به حداقل 30 درصد باتری داشتید که در رابط کاربری MIUI 13 این محدودیت هشدار باتری از 30% به 15% تغییر کرده است.

در رابط کاربری MIUI 12.5 دمای باتری به صورت درجه سلسیوس نمایش داده می شد که در به روز رسانی جدید رابط کاربری MIUI 13 دما به صورت خنک ، معمولی و داغ مکایش داده می شود.

در رابط کاربری MIUI 13 یک رم مجازی در اختیار گوشی ها قرار می دهد . این رم به گونه ای می باشد که به گوشی های دریافت کننده رابط کاربری MIUI 13 این امکان داده می شئد که 3 گیگابایت رم مجازی در کنار رم دستگاه خود داشته باشند که تاثیر زیادی در عملکرد گوشی شما خواهد داشت.

معرفی رابط کاربری MIUI 13 را به دستگاه های جهانی

بسیاری از گوشی های شیائومی تا کنون آپدیت رابط کاربری MIUI 13 و اندروید 12 را دریافت کرده اند و بعد از آن تمام گوشی های جهانی نیز این رابط کاربری را دریافت خواهند کرد.

براساس اعلام شیائومی گوشی های این برند که در سال 2021 در خارج از بازار چین به فروش رسیده اند در سه ماه اول سال میلادی این آپدیت را دیافت می کنند.

تاریخ انتشار MIUI 13 شیائومی

شیائومی در حال توسعه ی قابلیت افزایش رم در MIUI است !

رابط کاربری MIUI13 گوشی سری mi 9 دریافت نمی کند

فروش گوشی شیائومی با رابط کاربری MIUI 13

تجارت ژاو

تجارت ژاو نماینده فروش محصولات و گوشی های شیائومی به صورت عمده و با گارانتی می باشد. همچنین ژاو به عنوان یکی از واردکنندگان گوشی نیز در ایران است که گوشی هایی با قیمت عمده را به بازار وارد می کند پس برای خرید گوشی به صورت عمده و جزئی فروشگاه ژاو را از دست ندهید و همین الان گوشی موردنظر خود را از این فروشگاه خریداری نمایید.

شرکت تجارت ژاو واردکننده رسمی انواع مختلف گوشی های شیائومی با قیمت مناسب به همراه گارانتی 18 ماهه شرکتی در ایران می باشد که کالاهایی اصل و باکیفیت را در اختیار مشتری قرار می دهد.

امیدواریم که این مقاله از ژاو که در شیائومی رابط کاربری MIUI 13 را به دستگاه های جهانی معرفی می‌کند.

امیدواریم که این مقاله از ژاو برای شما موثر واقع شده باشد پس تا مقاله ای دیگر بدرود.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *