قیمت عمده ردمی بادز ۳ پرو redmi buds 3pro

ردمی بادز ۳ پرو یکی از هدفون های پرطرفدار و محبوب شیائومی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد. در این مقاله به بررسی مشخصات فنی و قیمت هدفون بلوتوثی بی سیم شیائومی ردمی بادز ۳ پرو می پردازیم پس با ژاو همراه باشید.

طراحی هدفون بی سیم شیائومی ردمی بادز ۳ پرو

کیس شارژ هندزفری‌های بی سیم، یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین ایده‌هایی بود که حسابی مورد توجه کمپانی‌های سازنده و خریداران هدفون در سراسر جهان قرار گرفت که خوشبختانه در هدفون شیائومی redmi buds 3pro نیز تکرار شد. ساختار کلی و بدنه  در دو رنگ مشکی و خاکستری روشن به بازار عرضه شده است. هر ایرفون این هندزفری بی سیم 4.9 گرم و ایرفون‌ها همراه با کیس تنها 55 گرم را به خود اختصاص داده‌اند. طراحی ساختاری گوشی‌ها به صورت کامل در گوش قرار می گیرند و از لحاظ استاندارد آرگونومی در سطح بالایی قرار دارند و در گوش فیت شده و هچ نگرانی بابت سقوط آن‌ها وجود نخواهد داشت.

برای خرید عمده گوشی شیائومی از فروشگاه تجارت ژاو اینجا کلیک کنید.

فروش عمده شیائومی

واردکننده محصولات شیائومی ژاو

گوشی های شیائومی تجارت ژاو

میکروفون های هدفون بی سیم ردمی بادز ۳ پرو

در دو گوشی این هدفون میکروفون سه گانه با کیفیت بالا استفاده شده است که با بهره مندی از قابلیت ANC حذف نویز در گوشی ها تماسی واضح  و بدون هیچگون نویز را تجربه کنید. همچنین این ویژگی باعث میشود هنگامی که مکان های شلوغ هستید بدون هیچگونه مزاحمت و صدای اضافی به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید یا به صحبت با عزیزانتان بپردازید.

قیمت عمده ردمی بادز ۳ پرو redmi buds 3pro

باتری هدفون بی سیم redmi buds 3pro

باتری های موجود در کیس شارژ هدفون redmi buds 3pro  یک باتری قدرتمند با ظرفیت 470 میلی آمپر می باشد و باتری های هر گوشی نیز 35 میلی آمپری است که به صورت کلی می توانید با در نظر گرفتن کیس شارژ 28 ساعت به آهنگ گوش دهید. شارژ کامل باتری های این ایرپاد 1 ساعت زمان می برد و بعد از آن به راحتی می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید.

کنترل میکروفون های هدفون بی سیم ردمی بادز ۳ پرو به چه صورت می باشد ؟

هرکدام از این هندزفری ها دارای یک قسمت لمسی می بشد که در بدنه آن ها قرار گرفته است و با لمس آن می توانید به راتی هندزفری خود را کنترل کنید. مثلا با لمس دوبار پشت سرهم روی این هدفون ها باعث می می شود که آهنگ پخش یا قطع شود و لمس سه بار این هندزفری ها تماس را ریجیکت یا رد می کند و زمانی که در حال گوش دادن آهنگ هستید لمس سه بار روی هدفون آهنگ را به ترک بعدی می زند و اگر به صورت طولانی روی هندفری خود لمسکنید و نگه دارید حالت ANC فعال می شود و از وجود هرگونه نویز جلوگیری می کند.

از ویژگی های جذاب هدفون بی سیم ردمی بادز ۳ پرو redmi buds 3pro  می توان موارد زیر را نام برد:

 

 

 

 

 

تجارت ژاو

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله  از ژاو ر دوست داشته باشید و به شما برای خرید گوشی و هندزفری موردنظرتان کمک کرده باشد.

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *