قیمت و مشخصات تبلت شیائومی پد 5

کمپانی شیائومی برای کامل کردن محصولاتش این بار به تولید تبلت روی اورده است و سعی می کند علاوه بر این که مدل های خوبی از تبلت ارائه دهد قیمت ان ها نیز مناسب باشد از این رو توانسته کاربران زیادی را برای خود نگه دارد و تا زمانی که به نیاز کاربران توجه می کند ، نبض بازار را مانند گوشی در دست خواهد داشت . فروشگاه های بسیاری در ایران محصولات شیائومی را به فروش می رسانند ولی نکته مهم ضمانت و گارانتی محصول است که فروشگاه تجاری ژاو محصولاتش را با گارانتی 18 ماهه ارائه می دهد .

مشخصات و قیمت تبلت شیائومی پد 5 پرو

بهترین گارانتی گوشی شیائومی

مشخصات تبلت شیائومی پد 5

در این مقاله می خواهیم بدانیم ایا شیاومی مانند گذشته که تولید گوشی های هوشمند موفق بوده ، در تولید تبلت و فروش ان هم موفق خواهد بود ؟ ایا خط تولید تبلت با کیفیت است ؟ ایا می تواند در دنیای برندها درخشان باشد ؟ در ادامه با ما باشید تا به تمامی این سوالات پاسخ دهیم و تبلت شیائومی پد 5 را بررسی کنیم .

قیمت و مشخصات تبلت شیائومی پد 5

وزن و سایز : این تبلت در سایز 166.3*254.7*6.9 میلیمتری با وزنی معادل 511 گرم طراحی شده است .

صفحه نمایش : صفحه نمایشگر تبلت شیائومی پد 5 ، 11 اینچ می باشد که میزان رزولوشن تصویر ان 1600*2560 است . قابلیت دریافت چند لمس هم زمان – پشتیبانی از فضای رنگی بسیار وسیع  از مهم ترین مشخصه های صفحه نمایش تبلت شیائومی پد 5 می باشند .

سخت افزار : پردازنده 8 هسته ای ( یک هسته 2.96 گیگاهرتز- سه هسته 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته 1.78 گیگاهرتز ) با گرافیک ADRENO 640 و چیپست 860  (هفت نانومتری ) – پشتیبانی از OTG

سیستم عامل : سیستم عامل تبلت شیائومی پد 5 با پیش فرض 11 است ولی از سیستم عامل اندروید 12 هم پشتیبانی می کند . یکی از ویژگی های این تبلت پشیبانی از قلم استایلوس و کیبورد مغناطیسی می باشد و علاوه بر ان حسگر شتاب سنج – ژیروسکوپ – سنسور مجاورت – قصب نما هم دارد .

حافظه داخلی : میزان حافظه ان در دو مدل 128 و 256 گیگا بایتی است ولی امکان قرار دادن حافظه خارجی در ان فراهم نشده است .

دوربین پشت گوشی : یک دوربین با لنز 13 مگاپیکسلی که دوربین اصلی ان است در قسمت پشتی ان تعبیه شده است که فیلم های 4K  با نرخ 30 فریم برثانیه را به ثبت می رساند هم چنین این تبلت توانایی گرفتن عکس های پانوراما و HDR  دارد .

دوربین سلفی گوشی : این دوربین که در قسمت جلو است 8 مگاپیکسلی است فیلم های را با قدرت 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط می کند .

باتری : توان باتری 8720 میلی امپر است . حداکثر زمانی که می توان از ان استفاده کرد تقریبا دور روز می باشد . درکمترین زمان ممکن هم شارژ می شود و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند .

 تبلت شیائومی پد 5

قیمت تبلت شیائومی پد 5

گاهی اوقات پیش امده که برای خرید تبلت از میان برندهای مختلف تردید داشته باشید . برند هایی مانند سامسونگ و اپل ازجمله برندهای قدری هستند که محصولات خوبی دارند و در میان کاربران ثابت شده اند اما ممکن است شما علاوه برمدل خوب و با کیفیت ، قیمت مناسب مد نظر داشته باشید ، شیائومی گزینه ای است که علاوه بر کیفیت به قیمت هم توجه کرده است . قیمت و مشخصات تبلت شیائومی پد 5 را که بررسی کردیم از جمله تبلت هایی است که  در همه ابعاد مناسب و مقرون به صرفه است .

گارانتی فروش از نمایندگی ژاو در سراسر ایران

تجارت ژاو

فروشگاه ژاو نماینده رسمی شرکت شیائومی در کشور ایران می باشد که تمامی محصولاتش را بدون واسطه و به طور مستقیم و همچنین با قید ضمانت به فروش می رساند . قیمت و مشخصات تبلت شیائومی پد 5 که در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم  در فروشگاه تجاری ژاو موجود می باشد که گارانتی هم به ان تعلق می گیرد . مدت اعتبار این گارانتی 18 ماه است . تجارت ژاو با هدف ارائه دادن محصولات اصل و در نظر گرفتن قیمت واقعی اماده ارائه خدمات به شما مشتریان محترم می باشد . بنابراین بدون اتلاف وقت و هزینه و با خیالی اسوده می توانید از این فروشگاه معتبر خرید کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *