قیمت و مشخصات گوشی بلک شارک 4 اس

شرکت های بسیاری در زمینه تولید گوشی های هوشمند فعالیت می کنند که این روزها شاهد رقابت آن ها هستیم  یکی از این شرکت ها که در حال فعالیت است و سعی می کند جای خود را در بازار باز کند ، شرکت بلک شارک یک شکت چینی است که در زمینه تولی گوشی های هوشمند گیمینگ به حساب می آید و فعالیت خیلی خوبی هم دارد . برای مثال یکی از مدل های آن که با شرکت ایسوس رقابت می کند قیمت منصفانه تری دارد . یکی از علت های پر طرفدار بودن این شرکت قیمت و کیفیت مناسبی که دارد و انتظار مصرف کننده را برآورده می کند . اکنون مدل گوشی بلک شارک 4 اس که قرار است به عنوان پرچمدار رونمایی شود.

قیمت و مشخصات گوشی بلک شارک 4 اس را می توان هم اکنون در در لینک زیر به صورت اینترنی و یا حضوری در فروشگاه تجاری ژاو دریافت کرد و از خدمات این شرکت مطلع شد .

برای خرید آنلاین از فروشگاه ژاو کلیک کنید.

آن چه از جزییات ، قیمت و مشخصات گوشی بلک شارک 4 اس لازم است بدانیم : گوشی بلک شارک 4 اس مجهز به نمایشگر E4 ساخت سامسونگ و پنلی از جنس AMOLED دارد و رفرش ریت ان به 144 هرتز می رسد . آنچه که خود شرکت اطلاع رسانی کرده است پاسخ دهی این نرم افزار بسیار عالی بوده و در تفکیک رنگ ها قدرتمند عمل می کند . نرخ الگو برداری نمایشگر بلک شارک 4 اس 720 هرتز است این یعنی اینکه شمار در لحظه ای که نمایشگر را لمس می کنید در کمترین زمان به لمس شما پاسخ می دهد . در قسمت پشتی آن پنلی شش ضلعی قرار دارد که روی آن سه تا دوربین اصلی قرار گرفته است ؛ 48 مگا پیکسلی و دوربین اوالتراواید 8 مگا پیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگا پیکسلی . گوشی بلک شارک 4 اس اسنپدراگون 888 دارد که به عنوان قلب تپنده ذکر شده که می توان گفت 3 الی 4 درصد  از مدل استاندارد پر قدرت تر است . بلک شارک 4 اس دارای حافظه 16 گیگ و حافظه 512 گیگ می باشد با ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعت با شارژ 120 واتی است که تفریبا حدود 17 یا 18 دقیقه طول می کشد تا شارژ شود . طراحی این مدل با استفاده از نانو لیتوگرافی انجام شده و لوگوی بزرگ BLACK SHARK  پشت گوشی قرار گرفته است و در رنگ های سفید و مشکی دیده شده است .

با بیشتر شدن شرکت های فروش عمده گوشی های شیائومی فرصت برای افرادی منفعت طلب فراهم شده که با بسته بندی های تقلبی کار خرید را برای مشتریان عمده و همچنین مغازه داران سخت کند. از جله شرکت های قابل اعتماد که می توان با خیال راحت خرید را چه به صورت تکی و چه به صورت عمده انجام داد فروشگاه ژاو می باشد .

فروش عمده بلک شارک 4 شیائومی – xiaomi black shark 4

فروش گوشی شیائومی بلک شارک ۴ / xiaomi black shark 4

خرید عمده بلک شارک 4 شیائومی – black shark 4

قیمت و مشخصات گوشی بلک شارک 4 اس

نمایندگی تجارت ژاو

شرکت ژاو تمامی خدمات مربوط به این نوع برند از جمله انواع تعمیرات وقطعات و تعمیر انها همچنین تعویض قطعات مشکلات مربوط به شارژر باقیمت پایین به مشتریان عرضه می گردد و به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده موبایل با گارانتی و خدمات پس از فروش می تواند به مشتریان برای خرید عمده کمک کند و بهترین نوع گوشی را در اختیار خریدار قرار دهد. این شرکت به صورت قانونی فعالیت دارد و در واقع تمرکز و هدف این شرکت جلب رضایت مشتریان و عرضه کالای اصل می باشد . از دیگر ویژگی های این شرکت به روز بودن و مشتری مدار بودن میتوان گفت که هرگونه سوال و پرسشی در ارتباط با این محصولات هوشمند در هر زمان از شبانه روز در اختیار مشتریان قرار میدهد .

آنچه که باعث می شود تجارت ژاو مورد توجه قرار بگیرد به روز بودن و اصل جنس و کالا و پاسخ دهی به موقع به مشتریان و نیز گارانتی معتبر کالاهای این شرکت می باشد . تجارت ژاو به تمامی نقاط ایران به قیمت عمده گوشی عرضه می نماید . لذا میتوان با اطمینان خاطر و به شرط اصل بودن  خرید کرد .

برای خرید گوشی هوشمند شیائومی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی میتوانید اقدام کنید همچنین برای اطلاع از گارانتی 18 ماهه شرکت ژاو می توانید اینجا را کلیک کنید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *