قیمت گوشی شیائومی می 11 تی اولترا 

برند شیائومی در تولید گوشی های هوشمند توانسته در سال های اخیر مشتریان زیادی جذب کند و هم چنان یکی از پر فروش ترین شرکت ها در زمینه فروش گوشی هوشمند می باشد که در سال 2015 توانست رکورد فروش بیشترین گوشی در 24 ساعت را از آن خود کند و همین امر به ثبت گینس رسید و در بین مردم به ((اپل شرق )) شهرت یافته است . در کشور ما ایران جزو پر طرفدارترین گوش هاست . این روزها با توجه به اطلاعات زیادی که در صفحات مختلف گوگل می توان در مورد نوع خاصی از گوشی جستجو کرد و تمامی آنچه لازمه دانستن مدل گوشی است به راحتی می توان پیدا کرد ؛ خرید از یک مرکز یا یک فروشگاه معتبر بسیار مهم می باشد . نمایندگی رسمی شیائومی ژاو در ایران یکی از معتبرترین نمایندگی ها است که راهنمایی های آن به مشتریان جامع و کامل می باشد .  در ادامه به نحوه دسترسی به اطلاعات  مدل و قیمت گوشی می 11 تی اولترا پرداخته ایم.

بهترین قیمت گوشی های شیائومی

خرید گوشی شیائومی از تجارت ژاو

فروش عمده شیائومی

 

مشخصات می 11 تی اولترا 

در بین جدیدترین گوشی های شیائومی ، این مدل اسنپدراگون 888 با قابلیت 5 هسته ای در کنار گرافیک کوالکام آدرنو 680 که شباهت زیادی به مدل های جدیدی که به بازار عرضه کرده است دارد منتها در جزییات تفاوت های ریزی در آن ها دیده می شود که احتمالا در میزان ظرفیت حافظه و کیفیت دوربین آن ها می باشد . پس از بررسی هایی که صورت گرفته ات عده ای کاشناس گفته اند که گوشی های شیائومی می تی می توانند بهینه شده ی سری گوشی های شیائومی می 11 باشند که قیمت متعادل تری دارند . نمایشگر این مدل 120 هرتز است با توجه به این که در مدل های قبلی شاهد نمایشگر 144 هرتزی بودیم و این نشان گر این است که با نمایشگر اولد سرو کار داریم .

دوربین اصلی این گوشی 108 مگا پیکسلی است در کنار دوبین های فوق عریض 8 مگاپیکسلی و تله ماکروی 5 مگاپیکسلی ساخته شده است هم چنین دوربین سلفی درون صفحه نمایش با کیفیت 16 مگاپیکسلی  می باشد . تراشه دایمنسیتی 1200 اولترا در این گوشی بار پردازش 6 هسته ای با گرافیک 9 هسته ای ARM MAIL می باشد . رزولوشن  FHD+ با و نرخ تازه تازه سازی 120 هرتز دارد . با وجود باتری 5000 میلی آمپر  اطمینان بیشتری به مصرف کننده برای عمر طولانی باتری  خواهد داد . ظرفیت  128 گیگ با رم 8 و حافظه 256 است .  در این مدل برای گشایش قفل علاوه برآن که حسگر تشخیص چهره درکنار بدنه آن دیده می شود زیر دکمه روشن و خاموش گوشی حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره نیز وجود دارد . بهترین پرچمداران شیائومی نشان داده اند که خلاقیت در کنار تکنولوژی از اهداف این شرکت هستند بنابراین هر چه جلوتر می رویم و مدل های بیشتر و جدیدتری از این شرکت  در بازار می بینیم باید انتظار بیشتری در زیبایی و تکنولوزی پیشرفته تری داشته باشیم

تجارت ژاو با کادری مجرب در جهت خرید و فروش و هم چنین مشکلاتی که شاید برای مشتریان در زمینهای قیمت و مشخصات مدل ها به وجود بیاید در اختیار آن ها قرار می دهد . نمایندگی گوشی شیائومی ژاو یکی از معتبر ترین نمایندگی ها در ایران است که در ارتباط با قیمت و معتبر بودن کالا و نیز تضمین اصالت کالا بسیار مطمئن عمل می کند .

گارانتی و ضمانت فروش از نمایندگی رسمی شیائومی در ایران

فروشگاه تجارت ژاو

قیمت گوشی شیائومی می 11 تی اولترا 

شرکت  بزرگ در طی چندین سال اخیر با وجود تعداد کثیری از مدل های مختلفی که به بازار عرضه کرده  است قوی پیش رفته به صورتی که هر مدل جدید تر از مدل قبلی پیشرفته تر و عملکرد بهتری داشته است . در بازار میان رده ها وقتی به کیفیت مدل ها و قیمت آن ها نگاه کنیم شاهد تنوع میان آن ها هستیم . برای خرید هر نوع از این نسخه ها می توان به نمایندگی رسمی شیائومی مراجعه کرد حتی این فروشگاه فروش به صورت اینترنتی هم انجام می دهد .

گارانتی و ضمانت فروش که از مهم ترین اهداف تجارت ژاو می باشد که گارانتی با مدت اعتبار 18 ماهه به مشتریان خدمات عرضه می کند  و هدف آن ارائه کالای اصل با قیمت واقعی  است لذا برای خرید به قیمت عمده به فروشگاه ژاو سر بزنید . برای مشاهده قیمت عمده و مقرون به صرفه  گوشی های شیائومی به لینک زیر مراجعه کنید که با صرفه جویی در وقت و هزینه خود میتوانید اطلاعاتی که برای نسخه می 11 تی اولترا لازم است  ، دریافت کنید  .

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *