مشخصات گوشی شیائومی mi mix 3 5G

گوشی شیائومی mi mix 3 5G از گوشی های نسل پنجم شیائومی می باشد که نسبت به مدل قبلی خود دارای تغییراتی شده است. این گوشی با توجه به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است از ویژگی های جذابی چون دوربین سلفی دوگانه پشت گوشی و کیفیت نمایشگر بسیار عالی بهره می برد که در این مقاله از ژاو قصد داریم به بررسی کلی مشخصات گوشی شیائومی mi mix 3 5G بپردازیم پس با ما همراه باشید.

چرا گوشی های شیائومی هندزفری ندارد؟

صفحه نمایش شیائومی می میکس 3 فایوجی

مچ بند شیائومی دارای یک نمایشگر 6.39 اینچی سوپرآمولد با رزولوشن 1080×2340 پیکسل در هر اینچ و همچنین روشنایی 600 نیتی که نمایشگری روشن و درخشان را حتی در زیر نور آفتاب در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این نمایشگر به گونه ای ساخته شده است که جای هیچ گونه اثزانگشتی روی آن باقی نمی ماند.از ویژگی های دیگر این نمایشگر می توانید به صفحه نمایش یکپارچه و بدون هیچ گونه ناچ و حاشیه و حتی دوربین سلفی نیز در پشت گوشی به صورت کشویی قرار دارد.

معرفی بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین+ قیمت

رقبای گوشی ردمی شیائومی

طراحی جذاب و حرفه ای

از نظر طراحی این گوشی از جذابیت های زیادی برخوردار می باشد و همچنین نمایشگر این گوشی به صورت منحنی و یک پارچه می باشد و خبری از هیچگونه دوربین سلفی در آن نمی باشد و جنس آن از گوریلاگلس 5 می باشد که مقاومت آن را افزایش داده است.

فریم دور گوشی و قاب پشتی نیز هر دو از جنس آلیاژی از آلومینیوم و سرامیک ساخته شده اند که مقاومت گوشی را دوچندان کرده اند. در سمت راست گوشی دکمه روشن خاموش و تنظیم صدا قرار دارد و در سمت چپ یک دکمه google assistant قرار دارد.

گوشی شیائومی mi mix 3 5G

دوربین های شیائومی mi mix 3 5G

دوربین های شیائومی می میکس 3 فایوجی در یک ماژول بیضی شکل در پشت گوشی قرار دارند و شامل دو سنسور 12 مگاپیکسلی می باشد که به همراه یک فلش ال ای دی عکس هایی باکیفیت خوب را دراختیار کاربر قرار می دهد. همچنین دوربین اصلی این گوشی از قابلیت 4axis OIS بهره می برد که قادر است عکس هایی با کیفیت HDR و پانوراما و همچنین ویدیوهایی بدون هیچ گونه نویز را برای شما ضبط کنند.

از نظر دوربین سلفی این گوشی حرف زیادی برای گفتن دارد و سر و صدای زیادی را به پا کرده است. دوربین سلف به صورت کشویی از پایین گوشی به سمت بالا می آید و دو دوربین 24 و 2 مگاپیکسلی و یک فلش ال ای را برای ثبت عکس های سلفی در اختیار شما قرار میدهد.

سخت افزار قدرتمند

از نظر سخت افزار نیز این گوشی کاربر را راضی نگه داشته است و استفاده از تراشه ی اسنپدراگون 855 و پردازنده گرافیکی ADRENO 640 نیز کارایی سریع و مصرف انرژ کمتر را برای کاربر به ارمغان آورده است که به راحتی از پس اجرای برنامه های سنگین بر می آید. حافظه داخلی این گوشی 6 گیگابایت و حافظه ی رم نیز 64/ 128 گیگابایت می باشد که به راحتی می تواند پاسخگوی ما باشد.

شیائومی mi mix 3 5G

نرم افزار گوشی شیائومی می میکس 3 (5G)

نرم افزار استفاده شده در نسل پنجم شیائومی می میکس 3 ، سیستم عامل اندروید 9 با رابط کاربری MIUI 10 می باشد امکان سفارشی سازی بسیار گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این رابط کاربری بسیار روان و ساده می باشد و به راحتی می توانید با آن کار کنید.

عمر باتری 3800 میلی آمپری  mi mix 3 5G

باتری تامین کننده انرژی موردنیاز این گوشی یک باتری 3800 میلی آمپری می باشد که 600 میلی آمپر نسبت به نسل قبلی خود بیشتر است. همچنین این باتری از فناوری شارژ سریع 18 واتی بهره می برد که گوشی شما را به سرعت شارژ می کند و شارژدهی آن نیز به گونه ای می باشد که پس از استفاده ی معمولی روزانه یک روز کامل می تواند پاسخ گوی شما باشد.

حسگراثر انگشت پشت گوشی

سنسور حسگر اثرانگشت گوشی شیائومی mi mix 3 5G در قاب پشتی گوشی قرار دارد و به راحتی می توانید با قرار دادن انگشت خود پشت گوشی قفل آن را باز کنید.این سنسور از سرعت و دقت بالایی نیز بهره می برد.

فروش گوشی شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو نماینده فروش محصولات و گوشی های شیائومی به صورت عمده و با گارانتی می باشد. همچنین ژاو به عنوان یکی از واردکنندگان گوشی نیز در ایران است که گوشی هایی با قیمت عمده را به بازار وارد می کند پس برای خرید گوشی به صورت عمده و جزئی فروشگاه ژاو را از دست ندهید و همین الان گوشی موردنظر خود را از این فروشگاه خریداری نمایید.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انواع گوشی های شیائومی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر 18 ماهه در ایران می باشد که همواره گوشی های خود را با قیمت عمده به بازار عرضه می کند.

امیدواریم که این مقاله از ژاو که در مورد  مشخصات گوشی شیائومی mi mix 3 5G   برای شما موثر واقع شده باشد پس تا مقاله ای دیگر بدرود.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *