چگونه از صحت گارانتی اصلی گوشی شیائومی مطلع شویم؟

در این مقاله سعی بر این است که توجه مشتریان فروشگاه بزرگ شیائومی در ایران معطوف به این قضیه شود که محصولات شیائومی را با گارانتی اصلی تهیه کنند.

یکی از نکات خیلی مهم که در زمان خرید گوشی‌ شیائومی بجز مدل و امکانات باید در نظر داشته باشید  موضوع گارانتی اصلی گوشی است. پس در ابتدا باید بدانیم که چرا گوشی باید دارای گارانتی باشد با وجود اینکه گوشی های بدون گارانتی در بازار از گوشی های گارانتی دار ارزان تر است؟ در واقع گارانتی شامل موارد و مشکلاتی می شود که در هنگام خرید نمی توان آنها را تشخیص داد شامل مشکلاتی که مربوط به صفحه نمایش، صدا، آنتن دهی بد و …می باشد پس گارانتی گوشی شیائومی در واقع نوعی تضمین برای رفع تمام مشکلاتی است که ممکن است در زمان تولید برای تلفن همراه پیش آمده باشد مشکلاتی که تنها مربوط به بخش تولید گوشی هاست و شما در آن‌ها دخیل نبوده‌اید. گارانتی اصلی گوشی شیائومی به شما این اطمینان را می دهد که گوشی فروخته شده بدون هیچ آسیبی به دست شما برسد و در واقع شما گوشی خود را بیمه می کنید که در صورت بروز هرگونه مشکلی بدون پرداخت هزینه ای آن را تعمیر کنید پس در ابتدا لازم است هنگام خرید گوشی  شیائومی برای استعلام  گارانتی اصلی آن از طریق سامانه همتا می توان از قانونی بودن و صحت گارانتی گوشی ای که خریداری شده مطلع شوید.

گارانتی اصلی گوشی شیائومی

 خدمات پس از فروش شرکت ژاو :

باید توجه داشت که برای دریافت و ارائه خدمات گارانتی گوشی شیائومی باید حتما کارت گارانتی آن را داشته باشید که زمان شروع گارانتی گوشی بر روی کارت گارانتی آن درج می باشد و از لحظه فعالسازی دستگاه قبل از تاریخ روی کارت محاسبه می گردد. در صورتی که شما کارت گارانتی گوشی شیائومی را ندارید باید برای  اطلاع از تاریخ شروع گارانتی با واحد گارانتی تماس بگیرید. تمامی گوشی های شیائومی که از طریق شرکت های معتبر به صورت مستقیم وارد می شوند و دارای مجوز واردات گوشی های هوشمند می باشند. همچنین دارای 18 ماه گارانتی طلایی و 36 ماه پشتیبانی و خدمات ویژه تجارت ژاو به بازارعرضه می گردد.

بنابراین گوشی های شیائومی که به صورت قانونی وارد بازار می شوند نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه ای برای رجیستری و فعالسازی آن ندارند. همچنین دقت داشته باشید که جعبه گوشی برای ارائه گارانتی آن لازم است و حتما قبل از خرید گوشی از سالم بودن جعبه ی آن اطمینان حاصل کنید. درصورت مخدوش بودن سریال جعبه دستگاه و عدم تطابق سریال دستگاه و جعبه گوشی، گوشی شما از شرایط گارانتی خارج می شود.

اصل را همیشه از ما بخواهید
همه کاربران متقاضی خرید برند شیائومی به دنبال خرید گوشی شیائومی با گارانتی اصلی هستند تا تضمینی برای بهترین کیفیت با قطعات اصلی این برند را به دست آورند. شما با خرید از نمایندگی شرکت تجارت ژاو گوشی شیائومی را از مسیر قانونی تهیه و از خدمات پس از فروش مطلوب و گارانتی این شرکت برخوردار می‌شوید.

توصیه های به کاربران برای استفاده از گارانتی اصلی گوشی شیائومی

زمانی که کاربر گوشی خود را تحویل می گیرد باید پک کاملی از گوشی به شما بازگردد. باید بارکد ها سالم  و برچسب شیائومی شاپ بر روی آن قرار گرفته باشد. در صورتی که برچسب و بارکد مخدوش شده باشد شما نباید به هیچ عنوان بسته ی خود را تحویل بگیرید.بهتر است برای اینکه به مشکلی برنخورید برای نصب دوربین ها و دیوایس ها گوشی های شیائومی مورد نظر خود را در نمایندگی های معتبر آن آپدیت کنید چون در برخی موارد با آپدیت کردن دوربین گوشی می بینید که تنظیمات موبایل شما به هم ریخته و یا گوشی هوشمند شما به طور کل از کار می افتد.

همچنی در صورتیکه شما بعد از خرید کالا و رسیدن آن از خریدن منصرف شدید حداکثر ظرف مدت یک هفته به شرط آکبند بودن کالا می توانید هزینه خود را به صورت کامل دریافت کنید البته هزینه برگشت با خود مشتری می باشد.

شرکت ژاو

یکی از بزرگترین وارد کننده های رسمی گوشی شیائومی در ایران،شرکت ژاو است.

همه کاربران به دنبال خرید گوشی شیائومی با گارانتی اصلی هستند تا ضمانتی برای کیفیت بالا و قطعات اصلی این برند را به دست آورند. با خرید از نمایندگی شرکت ژاو گوشی شیائومی را می توانید از مسیر قانونی تهیه کنید و بهترین و جدیدترین قیمت ها، خدمات پس از فروش و گارانتی اصلی این شرکت برخوردارگردید و با اطمینان خاطر از کیفیت، قدرت و پشتیبانی بهره مند شوید.

 

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *