گارانتی معتبر گوشی های شیائومی

با گسترش چشمگیر تجارت در تمامی زمینه های فنی و مهندسی ، شرکت ها و کارخانه و …  با تولیدات گستره و متنوع محصول از ترفند هایی برای جذب مشتری استفاده می شود . مهم ترین ترفندی که از گذشته تا به امروز پا برجا بوده و فقط شکل ان عوض شده ارائه ضمانت به مشتریان است . از گذشته تا به امروز ارائه ضمانت به شکل های مختلفی صورت می گرفته است ؛ به طور مثال در قدیم فروشنده هنگام فروش کالا، زبانی به خریدار قول می داد که در صورت بروز مشکل مجددا مراجعه کنند و مشکل را برطرف سازند . امروزه برای بسیاری از شرکت ها یا فروشگاه ها برای جذب بیشتر مشتری ضمانت محصول یا به صورت برگ ضمانت نامه یا کارت گارانتی می باشد  و این راه یک راه مطمئن برای جلوگیری از جعلی یا تقلبی بودن کالا می باشد و از طرف دیگر خریدار را نسبت به ان مرکز مطمئن می سازد .

گارانتی اصلی گوشی شیائومی

گارانتی گوشی های شیائومی

گارانتی یا ضمانت نامه یکی از خدماتی است که از سمت فروشگاه ارائه می گردد . در این مقاله می خواهیم در مورد گارانتی معتبر گوشی های شیائومی بگوییم  . حال سوالاتی به وجود می اید که : گارانتی گوشی  به چه دردی می خورد ؟ ایا داشتن گارانتی برای محصول اجباری است ؟ از کجا بفهمیم کدام گارانتی گوشی شیائومی  معتبر است ؟ برای خرید گوشی با گارانتی معتبر به کجا مراجعه کنیم ؟

گارانتی معتبر گوشی های شیائومی

گارانتی گوشی شیائومی در ایران

خوشبختانه در ایران مراکز بسیاری هستند که محصولات شیائومی را عرضه می کنند منتها برای داشتن گوشی با گارانتی معتبر فروشگاه ژاو از بهترین فروشگاه های معتبر در ایران است که تمامی محصولاتش را با گارنتی معتبر ارائه می دهد . ژاو علاوه بر این که در طیف گسترده فروش گوشی های شیائومی فعالیت دارد از ضمانت کالا غافل نیست و برای مشتریان گارانتی و ضمانت نامه ای معتبر در نظر گرفته است . برای خرید گوشی از مرکز مطمئن درنگ نکنید و به این فروشگاه مراجعه کنید .

بهترین گارانتی گوشی شیائومی

گارانتی تمام گوشی های شیائومی – تجارت ژاو

تجارت ژاو

ژاو نمایندگی رسمی فروش گوشی های هوشمند شیائومی در ایران است که نه تنها معتبرترین گارانتی را به مشتریان ارائه می دهد بلکه خدماتی دیگری نیز دارد که خریداران را از ان بهره مند می سازد . در ابتدا ، خرید هر مدل دلخواه گوشی را می توان از این مرکز خریداری کرد از طرفی با خرید از تجارت ژاو هیچ نگرانی نسبت به ریجستری گوشی وجود ندارد چرا که تمامی مدل ها قانونی و معتبر هستند . یکی دیگر از ویژگی های تجارت ژاو قیمت های مناسب گوشی هاست . هزینه ای که خریدار پرداخت می کند هزینه واقعی گوشی است و هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی شود . برای افرادی که خرید عمده دارند هم خدمات ارائه می گردد . بنابراین برای خرید و همکاری با تجارت ژاو به لینک زیر مراجعه فرمایید .

گارانتی فروشگاه اینترنتی ژاو

تجارت ژاو با کادر مجرب و با تجربه سال هاست به طور رسمی واردات گوشی را بر عهده دارد و در بخش  فروش گوشی های شیائومی بسیار موفق بوده و در همین راستا با خدماتی که ارائه می دهد مشتریان زیادی را جذب کرده است . یکی از خدمات ارزنده این شرکت گارانتی طلایی 18 ماهه و 36 ماه خدمات پس از فروش محصولاتش می باشد . برای اطمینان از اصالت دستگاه و هم چنین گارانتی معتبر گوشی های شیائومی این فروشگاه با مراجعه به سایت همتا می توانید از قانونی بودن و اصالت دستگاهتان مطلع شوید .

شرایط خدمات پس از فروش تجارت ژاو

♦ تمامی محصولات این شرکت از مبادی رسمی و به صورت قانونی وارد کشور شده است، لذا نیاز به پرداخت هزینه برای فعال سازی و یا ریجستری دستگاه نمی باشد.

♦ارایه جعبه دستگاه برای واحد گارانتی الزلمیست، در صورت مخدوش بودن سریال جعبه دستگاه و تطابق نداشتن سریال دستگاه و جعبه از ارایه گارانتی خارج می گردد.

دستگاه مربوطه توسط کارشناس فنی بررسی میگردد، پس از بررسی نوع خرابی توسط مرکز خدمات شرکت:

♦در صورت اثبات ایراد دستگاه در ۲۴ ساعت اول، اگر دستگاه دچار مشکل سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده شود، با دستگاه سالم (بدون لوازم جانبی) تعویض خواهد شد.

♦در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت جهت تعویض با کالای خراب، مدل مشابه با توافق خریدار تعویض می گردد.

♦میانگین زمان بررسی فنی و تعمیر دستگاه ها 15 روز می باشد.

♦اگر دستگاهی که شامل خدمات گارانتی باشد و طی مدت 30 روز رفع ایراد نشود ،به دلیل عدم وجود قطعه و یا به هر دلیل دستگاه در واحد گارانتی بماند یک دستگاه به صورت امانت به مشتری تحویل داده خواهد شد و یا به مدت زمان گارانتی دستگاه اضافه خواهد شد.

♦بروز هرگونه عیوب فنی و ظاهری که در اثر ضرب دیدگی، استفاده ناسالم (طبق دستورالعمل روی دفترچه راهنما) ، تغییر شکل، بروز رسوبات، زنگ زدگی، شکستگی، نفوذ مایعات، نوسانات برق ، ولتاژ القایی و هرگونه تعمیر توسط افراد غیرمجاز ایجاد شده باشد، دستگاه را از تعهد شرکت خارج می نماید

♦اسهلاک محصول از قبیل رنگ پریدگی،خراشیدگی و فرسایش بدنه شامل گارانتی نمیگردد.

♦هزینه حمل و نقل دستگاه تا مرکز خدمات به عهده مشتری و هزینه برگشت دستگاه به مشتری به عهده شرکت می باشد.

♦در صورت نارضایتی مشتری از تصمیم کارشناس فنی نسبت به ایراد پیش آمده ، مشتری جهت روند شکایت به مدیریت کیفی مجموعه یا مراجع ذیصلاح راهنمایی خواهد شد.

با ژاو همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *