با سری جدید Redmi Note 11 به چالش بپردازید

سری جدید Redmi Note 11 آماده هستند که هر گونه جزئیاتی را به چالش بکشند در این مقاله از ژاو به بررسی رسمی گوشی ردمی نوت 11 می پردازیم با ما همراه باشید.

گوشی های سری نوت 11 گوشی هایی پرچمدار با کیفیت بسیار بالایی هستند که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. سری جدید Redmi Note 11 با دو اعضای جدید وارد بازار جهانی شده است . ردمی نوت 11 پرو 4G  و ردمی نوت 11 پرو 5G که به تازگی وارد بازار شده اند.

خرید عمده گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو

مشخصات فنی گوشی سری جدید Redmi Note 11 (ردمی نوت 11 پرو 4G  )

از نظر نمایشگر گوشی سری جدید Redmi Note 11 نسبت به نسل قبلی خود دچار تغییری نشده اند و در هر دو نسل شاهد نمایشگر 6.67 اینچی سوپرآمولد با نرخ رفرش ریت 120 هرتزی و حسگراثرانگشت ادغام شده با دکمه پاور و… هستیم.

از نظر سخت افزار ردمی نوت 11 پرو 4G  از تراشه مدیاتک هلیو G96 با لیتوگرافی 12 نانومتری استفاده کرده است  و دارای حافظه داخلی 64/128 گیگابایت و رم 6/ 8 گیگابایتی می باشد که با استفاده از یک کارت حافظه  میکرو اس دی تا 1 ترابایت قابلیت افزایش دارد.

دوربین اصلی ردمی Note 11 Pro 4G چهارگانه است و از حسگرهای تصویر 108+8+2+2 که به شما امکان عکس برداری با سنسور فوق عریض و ماکرو را خواهد داد که عکس هایی با کیفیت برای شما به ثبت برسد.

از ویژگی های این گوشی ردمی Note 11 Pro 4G می توان به باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 67 واتی و بهره گیری از قابلیت IP53 بهره می برد که در برابر پاشش آب و گرد و غبار هیچ آسیبی به گوشی وارد نمی شود . همچنین ردمی نوت 11 پرو 4G از سیستم خنک کننده در این گوشی استفاده کرده است که از گرم شدن آن جلوگیری می کند .

گوشی عمده شیائومی از کجا بخریم؟ واردکننده ی رسمی گوشی

با سری جدید Redmi Note 11 به چالش بپردازید

مشخصات فنی گوشی سری جدید Redmi Note 11 (ردمی نوت 11 پرو 5G  )

گارانتی گوشی های شیائومی 18 ماهه

ردمی نوت 11 پرو 5G از نظر باتری ، شارژر ، دوربین و کیفیت ساخت و طراحی  درست مانند ردمی نوت 11 پرو 4G می باشد.

سخت افزار Redmi Note 11 pro 5G  ، تراشه اسنپدراگون 690 می باشد که در مقایسه با تراشه Redmi Note 11 pro 4G  که از تراشه مدیاتک هلیو G96 بهره می برد که بسیار قدرتمند تر و با کیفیت تر از نسخه 4G می باشد.

از نظر دوربین ردمی نوت 11 پرو G5  از یک دوربین سه گانه درست مانند نسخه 4Gمی باشد با این تفاوت که سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق آن حذف شده است.

از نظر رنگبندی هر دو نسخه دارای رنگ بندی های متفاوتی می باشند به گونه ای که هر گوشی در سه نوع رنگ مختلف به بازار عرضه شده است.

Redmi Note 11

همچنین یک تفاوت دیگر که در این دو گوشی دیده می شود بهره بردن  گوشی ردمی نوت 11 پرو 5G از شبکه اینترنت نسل پنجم 5G می باشد و به همین دلیل از قیمت بیشتری نسبت به نسخه 4G می باشد.

برا اساس گزارش های شیائومی ، سری جدید Redmi Note 11 با دو اعضای جدید  ردمی نوت 11 پرو 4G و ردمی نوت 11 پرو 5G به زودی به عنوان جدید ترین گوشی های سری جدید Redmi Note 11 به بازار عرضه می شود.

ردمی نوت 11 پرو 4G و ردمی نوت 11 پرو 5G کدام بهتر هستند؟ کدام ارزش خرید بیشتری دارند؟

تجارت ژاو

گارانتی گوشی های شیائومی

تجارت ژاو نماینده فروش محصولات و گوشی های شیائومی به صورت عمده و با گارانتی می باشد. همچنین ژاو به عنوان یکی از واردکنندگان گوشی نیز در ایران است که گوشی هایی با قیمت عمده را به بازار وارد می کند پس برای خرید گوشی به صورت عمده و جزئی فروشگاه ژاو را از دست ندهید و همین الان گوشی موردنظر خود را از این فروشگاه خریداری نمایید.

شرکت تجارت ژاو واردکننده رسمی انواع مختلف گوشی های شیائومی با قیمت مناسب به همراه گارانتی 18 ماهه شرکتی در ایران می باشد که کالاهایی اصل و باکیفیت را در اختیار مشتری قرار می دهد.

امیدواریم که این مقاله از ژاو که به بررسی سری جدید Redmi Note 11 به چالش بپردازید می باشدبرای شما موثر واقع شده باشد پس تا مقاله ای دیگر بدرود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *