گوشی شیایومی می ۱۱ آی با دوربین ۱۰۸ مگا پیکسلی رسما معرفی شد – xiaomi mi 11i

امروز شیائومی یکی از جدیدترین محصولات خود را با نام شیائومی می ۱۱ آی رونمایی کرد. این گوشی مانند شیائومی می 11 پرو و می اولترا دارای پردازنده ی اسنپدراگون 888 است.در ادامه با ژاو همراه باشید.

گوشی شیائومی می ۱۱ آی دارای دوربینی سه گانه در قاب پشتی خود می باشد که دوربین اصلی آن یک دوربین 108 مگاپیکسلی با سنسور ایزوسل سامسونگ
xiaomi mi 11 i

صفحه نمایش گوشی شیایومی می ۱۱ آی

شیائومی mi 11 i دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی amoled با نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری 360 هرتز می باشد.

همچنین ، صفحه نمایش شیائومی می ۱۱ آی با لایه محافظ گوریلاگلس 5 پوشانده شده است که باعث محافظت بیشتر گوشی شده است.

دوربین 108 مگاپیکسلی شیایومی می ۱۱ آی

گوشی شیائومی می ۱۱ آی دارای دوربینی سه گانه در قاب پشتی خود می باشد که دوربین اصلی آن یک دوربین 108 مگاپیکسلی با سنسور ایزوسل سامسونگ است. علاوه بر آن دوربین 108 مگاپیکسلی یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 119 درجه و دوربین سوم یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو که برای عسکبرداری از سوژه در فاصله نزدیک مناسب می باشد.

می ۱۱ آی شیائومی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و دوربین اصلی ۱۰۸ میگاپیکسلی رونمایی شد. این گوشی قیمت پایه‌ی ۶۴۹ یورو دارد و در بازارهای ....
شیائومی می 11 آی

باتری xiaomi mi 11 i

باتری استفاده شده در گوشی شیائومی می ۱۱ آی یک باتری 4250 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی می باشد که در مدت زمان 52 دقیقه گوشی را کامل شارژ می کند.

حافظه داخلی و حافظه رم

شیائومی می 11 آی دارای حافظه داخلی 128/256 و حافظه رم 8 گیگابایتی می شود که در دو نسخه با حافظه داخلی 128 یا 256 به بازار عرضه می شود.

شرکت تجارت ژاو واردکننده انوع گوشی های باکیفیت و ارزان قیمت شیائومی درسراسر ایران است. برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد، در صورت هر گونه سوال آن را کامنت کنید ، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *