سال هاست که برند های سامسونگ و اپل در زمینه تولید گوشی و تبلت فعالیت می کند و قدری قوی هستند که هیچ شرکتی نتوانست با ان ها رقابت کند ؛ اکنون که کمپانی شیائومی روی کار امده و توانسته است تعداد کثیری از محصولاتش را به فروش برساند قصد دارد که قوی و رو به جلو حرکت کند و در سطح دیگر برندها در بازار حضور داشته باشد و کاربران زیادی را مجذوب کند . فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی تی در فروشگاه ژاو اغاز شده است .

فروش گوشی

در زمینه فروش عوامل زیادی دخالت دارند که باعث پیشرفت و گاهی پسرفت کمپانی می شوند ولی شیائومی با در نظر گرفتن نیازهای کاربران و مصرف کنندگان گوشی توانسته موانع زیادی را کنار بزند و پیشرفت کند . از جمله مهم ترین نیازهای کاربران : قدرت باتری – زیبایی ظاهری –  تنوع در رنگ – شارژ سریع و …

فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 حافظه 128 ، رم 6 / xiaomi poco x3

فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو ، 256 گیگابایت  / xiaomi poco x3 pro

گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی تی

گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی تی از گوشی های نسل پوکو می باشد . در سری پوکو امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خیلی خوبی به کار رفته است و فروش سری پوکو خوب بوده است چرا که تکنولوژی به کار رفته در این سری قوی بوده و از قیمت های مناسبی برخورداربوده اند . تجارت ژاو در فروش سری پوکو نیز بسیار موفق بوده است .

فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی تی

مشخصات گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی تی

رنگ : این مدل گوشی در سه رنگ مشکی – ابی و سفید به بازار عرضه شده است . این رنگ ها بافت خاص و جلو ویژه دارند که ظاهر شیائومی پوکو ایکس تری جی تی بسیار زیبا کرده اند .

صفحه نمایش : نمایشگر صفحه 6.6 اینچی IPS LCD است با نرخ تازه سازی 120 هرتز و کیفیت تصویر HDR10 است . رزولوشن ان 1080 در 2400  با تراکم پیکسلی 399 در هر اینچ می باشد . هنگام استفاده از گوشی در نور زیاد یا نور خورشید تصاویر و نوشته های روی صفحه به وضوح دیده می شوند و مشکلی در دید ایجاد نمی کند . نمایش رنگ ها و تصویر ، کاربر سخت گیر را راضی می کند . بنابراین به لحاظ صفحه نمایش بسیار قوی است .

سخت افزار : پردازنده گرافیکی Mali G77 با تراشه 6 نانومتری 1100 دایمنسیتی باعث شده تا در عملکرد ، خوب باشد . رم ای مدل گوشی 8 گیگابایت می باشد که با وجود این سرعت و کار با گوشی بسیار ساده و روان می شود . بنابراین گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی تی نیازهای یک کاربر حرفه ای را براورده می سازد .

حافظه گوشی :  اپلیکیشن ها به خاطر کیفیتی که دارند حجم زیادی از فضای داخلی را اشغال می کنند . میزان حافظه گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی تی 128 گیگابایت می باشد، پس برای استفاده از فضای داخلی جای نگرانی وجود ندارد . از حافظه خارجی پشتیبانی نمی کند .

باتری : گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی تی یک باتری 5000 میلی امپری دارد که از شارژ 67 واتی حمایت می کند و به مدت طولانی شارژ را نگه می دارد و طی تقریبا 43 دقیقه زمان می برد تا شارژ می شود .

دوربین : یکی از اجزای قابل توجه در گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی تی دوربین ان است ؛ دوربین اصلی یک دوربین 64 مگاپیکسلی است که دارای یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی می باشد .دوربین سلفی ان 16 مگا پیکسل است که قابل تعریف است و می توان از ان به عنوان دوربین سلفی خوب و با کیفیتی عنوان کرد . قابلیت فیلمبرداری دوربین اصلی 4K با نرخ فریم 30fps در1080p می باشد . دوربین سلفی با کیفیت 1080p با نرخ فریم 30fps فیلم برداری می کند . دوربین گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی تی از کیفیت بالایی برخوردار است طوری که هنگام شب هم عکس های خوبی می گیرد .

فروش گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی تی

خرید گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی تی

افرادی که می خواهند یک گوشی با سخت افزار قوی داشته باشند ، گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی تی بسیار مناسب است . این مدل گوشی برای گیم مناسب است چرا که باتری قدرتمندی دارد و هم چنین برای افرادی که به عکاسی علاقه مند هستند گزینه خوبی می باشد . فروشگاه  ژاو گوشی شیائومی پوکو ایکس تری جی تی را با گارانتی 18 ماهه به مشتریان ارائه می دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *