گوشی شیائومی Poco M3 در لیست گوشی ها میان رده قرار گرفته است و البته قیمت مناسبی دارد. اما یک سری نقطه ضعف ها برای این گوشی دیده می شود. رفع مشکلات گوشی شیائومی Poco M3 امکانپذیر است.

کند باز شدن برنامه های گوشی شیائومی Poco M3

یکی از مشکلاتی که برای گوشی شیائومی Poco M3 دیده می شود کند باز شدن برنامه های این گوشی است. در واقع تاخیر در باز شدن برنامه ها از مشکلاتی است که بسیاری از کاربران را ناراحت کرده است و نیاز است که هرچه سریع تر برطرف شود. تا حدودی می توان مشکل کند باز شدن گوشی شیائومی را برطرف کرد. در ابتدا نیاز است که بررسی کنید وضعیت حافظه گوشی شما به چه صورت است. در واقع حافظه داخلی گوشی می بایست به اندازه کافی فضا داشته باشد. در صورتی که با این روش مشکل گوشی شما برطرف نشد می بایست از نسخه لایت آپ ها استفاده کنید. به خصوص فیسبوک و یوتیوب قطعاً نیاز به اجرای این روش دارند.

در صورتی که فکر می کنید مشکل کندی برای گوشی شما هنوز دیده می شود می توانید گوشی خود را فکتوری ریست نمایید. در این زمینه برنامه گوشی های شیائومی با سرعت بهتر و بیشتری باز می شوند. اگر همه این موارد جواب نداد مشکل از پردازنده گوشی است. ژاو به عنوان واردکننده انواع گوشی شیائومی معتقد است که کند باز شدن برنامه ها بر اساس خالی نبودن ظرفیت حافظه صورت می گیرد.

گوشی شیائومی

گوشی Poco M3 شیائومی

 

عملکرد ضعیف پلی استور در گوشی شیائومی Poco M3

بسیاری از افراد از دانلود نشدن برنامه های مختلف در پلی استور گوشی شیائومی Poco M3 گله دارند. این موضوع شاید کمی تخصصی باشد و نیاز به کمک گرفتن از یک فرد متخصص در زمینه موبایل باشد اما به طور کلی گوشی شیائومی Poco M3 از دسته گوشی های است می توان امید به حل مشکلات آن داشت. در صورتی که فکر می کنید برنامه پلی استور مدام بسته می شود و یا دانلود از این سیستم به کندی صورت می گیرد نیاز است در گام اول گوشی را ریبوت نمایید. معمولاً با این اقدام مشکل برطرف می شود. یک روش دیگر پاکسازی تاریخچه جستجوی گوگل پلی استور می تواند به شما کمک کند. البته این روش تا حدودی نتیجه بخش است. روش دیگر این است که از طریق تنظیمات وارد شوید و به بخش مدیریت اپ ها بروید. در این بخش می بایست کش پلی استور را پاکسازی نمایید. دقت کنید که در این بخش سعی شده همه اصول طراحی گوشی به طور دقیق بررسی شود.

 

 

چرا شیائومی Poco M3 پس از آپدیت دچار مشکل می شود؟

حتماً به گوشتان رسیده که گوشی شیائومی Poco M3 آپدیت شده است و مشکلات این گوشی پس از اپدیت آغاز شده است! پس از آپدیت گوشی دیده می شود که گوشی خاموش می شود. مشکل خاموش شدن گوشی گوشی شیائومی Poco M3 مربوط به بروز رسانی آخر است. آپدیت سبب می شود که عملکرد حافظه دچار ایجاد شود و در نهایت گوشی در روشن ماندن با مشکل روبرو می شود. البته روش هایی برای حل این مشکل وجود دارد. روش اول این است که دکمه پاور را به مدت 13 ثانیه فشار دهید. البته می توانید تا یک دقیقه نیز صر کنید. این روند سبب می شود که گوشی روشن شود و برای دفعات بعد مشکلی در روشن شدن وجود نداشته باشد و عرض یک الی دو ثانیه روشن شود.

 

روش دیگر استفاده از فست بوت است. در این روش می بایست گوشی را به مدت دو ساعت در شارژ قرار دهید. دقت کنید که در این مدت زمان ممکن است تغییری در صفحه نمایش وجود نداشته باشد که اشکالی ندارد. پس از گذشت دو ساعت می بایست دکمه پاور و ولوم را به صورت همزمان فشار دهید و 7 ثانیه نگه دارید. این کار سبب می شود که وارد مرحله فست بوت شوید. در واقع نشانه شما باید دیدن تصویر خرگوش شرکت شیائومی باشد. این خرگوش در حال تعمیر نمایش داده می شود. بهتر است یک دقیقه زمان دهید و سپس دکمه پاور را فشار دهید تا گوشی خاموش شود و پس از آن دکمه ولوم پایین و پاور را باهم فشار دهید. در این صورت گوشی به حالت عادی روشن می شود.

 مشکلات گوشی Poco M3 شیائومی و نحوه رفع آنها

گوشی شیائومی Poco M3

 

از دانگرید سیستم عامل چقدر اطلاعات دارید؟

دانگرید سیستم عامل نیز برای رفع مشکل خاموش شدن گوشی پس از آپدیت است و البته که تا حد زیادی تخصصی بوده و پیچیدگی مخصوص به خود را دارد. در این راستا می بایست بروزرسانی های انجام شده روی سیستم عامل را حذف کنید. یعنی می بایست رام نسخه قبلی سیستم عامل روی گوشی نصب شود و باید خودتان را برای از بین رفتن همه اطلاعات آماده سازید. پیدا کردن رام نسخه قبلی کار دشواری است و رام باید رسمی و آزموده باشد. این پروسه زمانبر است و هر نوع اشتباهی سبب می شود که برای همیشه گوشی خود را از دست بدهید.

گوشی شیائومی Poco M3

گوشی شیائومی Poco M3

مقالات مرتبط:

دلایل خاموش شدن و داغ شدن گوشی شیائومی + راه حل رفع آن

چرا باید از شارژرهای اصلی شیائومی استفاده کنیم؟

مشکلات رایج گوشی Poco M3 شیائومی

خاموشی ناگهانی برای گوشی شیائومی Poco M3 دیده می شود که برای رفع آن باید گوشی از نظر سخت افزار و نرم افزار ارزیابی شود. به طور کلی نصب بازی های حجیم با گرافیک بالا سبب بروز این مشکل می شود. کمبود حافظه در گوشی نیز ممکن است به خاموشی ناگهانی آن منجر شود. گاه یک سری دلایل سخت افزاری سبب بروز مشکلات در گوشی شیائومی Poco M3 می شود. مثلاً ضربه یا فشار وارد شده به باتری سبب می شود که برد اصلی گوشی آسیب ببیند. از سوی دیگر مشکلات اتصالی در برد و یا مشکلاتی در آی سی تغذیه نیز مشکل ساز خواهد بود.

اگر گوشی شیائومی Poco M3 بیش از حد داغ می شود می بایست در ابتدا به خرابی کابل یو اس بی دقت کنید. اجرای برنامه هایی با گرافیک بالا نیز سبب بروز این مشکل می شود. قرار گرفتن این دستگاه در معرض نور مستقیم خورشید نیز در نهایت مشکلساز است. داغ شدن بیش از حد گوشی در زمان شارژ سبب می شود که باتری گوشی دچار مشکل شود. در نهایت می بایست دقت کنید که گوشی شیائومی Poco M3 از نظر طراحی شرایط خاص خود را دارد و می تواند اثربخش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *