خرید و فروش اقساطی گوشی آیفون

یکی از ملزومات دنیای دیجیتال امروز تلفن همراه  می باشد که اهمیت آن را نمی توانیم نادیده بگیریم. بی شک یکی از کاربردی ترین وسایل شخصی که در طول روز به طور مداوم از آن استفاده می کنیم تلفن همراهمان می باشد.

چون قیمت تلفن های همراه نسبتا بالا می باشد باید دقت زیادی در انتخاب گوشی داشته باشیم تا در نهایت کیفیت مدت ها برایمان کار کند. در سراسر کشور فروشگاه های خرید آنلاین و حضوری بسیاری وجود دارند که شرایط فروش اقساطی و نقدی تلفن همراه را در اختیار خریداران قرار می دهند.

اکثر افراد معمولا برای خرید موبایل قبل از توجه کردن به فاکتورهایی مانند پردازنده‌ی قوی، قدرت حافظه‌ی بالا، دوربین باکیفیت، عمر بالای باتری، و… قیمت آن را مد نظر می گیرند و با توجه به بودجه خود، رده های موبایل مورد نظرشان را انتخاب می کنند. حال اگر از شما بخواهند که با چشم‌پوشی کردن از قیمت گوشی موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید، کدام گوشی موبایلی را در سبد خرید خود قرار می دهید؟ آیفون یا سامسونگ؟ کیفیت دوربین عکاسی برایتان مهم تر است یا بازی هایی که میخواهید نصب کنید و پردازنده‌ی قوی ‌تر موبایل؟ بنابراین با توجه به انتظارات متفاوتی که از برندهای گوشی‌ دارید باید در نظر داشته باشید که کدام نوع گوشی موبایل و با چه امکاناتی به دردتان می‌خورد.

مزیت‌های اپل :

همه محصولات شرکت اپل کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند که فقط با در دست گرفتن این محصولات می توان این کیفیت آنها را مشاهده کرد، این محصولات علاوه بر کیفیت ساخت بالا از فناوری‌هایی با قدرت بسیار بالا بهرمهند هستند.

فروش گوشی شیائومی Redmi note 10 pro

فروش گوشی شیائومی با رابط کاربری MIUI 13

بنابراین خرید محصولات اپل برای بسیاری از افراد جامعه امکان دارد که کمی سخت باشد و برای خرید آنها نیاز به صرف مقدار زیادی هزینه به صورت یکجا باشید ولی شما می توانید با طرح فروش اقساطی موبایل اپل و با صرف هزینه قسطی به صورت ماهانه یکی از محصولات اپل را خریداری کنید.

مزیت‌های خرید اقساطی گوشی

فروش گوشی شیائومی با گارانتی

خرید اقساطی گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس

شما با خرید اقساطی گوشی می‌توانید به راحتی و سریع تر به همان گوشی که برای آن برنامه‌‌ریزی کرده‌اید برسید. با این کار شما گوشی مورد نظرتان را همین حالا می‌خرید ولی بعدا هزینه‌ی آن را پرداخت می کنید؛ بصورتیکه برای بازپرداخت هزینه آن به شما فشاری وارد نمی‌شود. همچنین می توان گفت در بیشتر مواقع خرید قسطی خیلی به‌صرفه‌تر از خرید نقدی می باشد؛ اگر شما موبایل خود را همین حالا قسطی بخرید باید مقداری سود پرداخت کنید، ولی اگر خرید خود را بعدا انجام دهید گرچه شما سودی پرداخت نمی‌کنید ولی امکان افزایش قیمت موبایل مورد نظر شما وجود دارد. بنابراین درصورت خرید قسطی، متوجه می شوید سودی که شما پرداخت می کنید نسبت به افزایش قیمت گوشی خیلی کمتر می باشد. پس با انتخاب خرید قسطی موبایل، می توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ بجز خرید با قیمت کمتر موبایل مورد نظرتان با مابقی هزینه ای که برای خرید نقدی گوشی میخواستید انجام دهید برای اولویت های دیگر خود هزینه کنید.

فروش اقساطی موبایل بدون بهره

برای چه کسانی خرید قسطی مناسب است؟

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا یک کالای دیجیتال که شاید خیلی هم مورد نیاز نباشد  یک نفر باید آن را قسطی تهیه نماید؟ جواب سوال شما خیلی سادست  :

? امکان اینکه آن شخص با گوشی یا لپ تاپ کار انجام دهد و ملزم به تهیه اش نیز باشد وجود دارد ولی پول کامل در حال حاظر برای خرید محصول را نداشته باشد.

? روز به روز قیمت محصولات دیجیتالی افزایش می یابد و امکان اینکه یک گوشی 8 میلیون تومانی، 500 هزار تومان تا هفته بعد گران تر شود هست. بنابراین با خرید کردن زودتر امکان اینکه ضرر کمتری بدون افزایش قیمت داشته باشید وجود دارد.

? اغلب همکاران ما کارمزد 10 تا 15 درصدی می گیرند و این کامزد برای کسانی که که نیاز چندانی به گوشی یا لپ تاپ ندارند خوشایند نیست و به همین علت فروش کمتری نیز دارند.اما ما با کم کردن کارمزد این مشکل را تا حد بسیار زیادی حل نموده ایم. (کامزد هر میلیون 12 ماهه 350 هزار تومان)

? خرید کادو برای عزیزانتان دادن همیشه مشکل بزرگی بوده که با بالا رفتن قیمت ها شرایط بسیار سخت تر هم شده ولی با خرید اقساطی فشار ناشی از افزایش قیمت نیز از روی شما برداشته و در این شرایط شما می توانید گوشی با قیمت 4.5 میلیون تومانی را با اقساط ماهانه 400 هزار تومان تهیه کنید.

موبایل اقساطی

آیا خرید گوشی به صورت اقساطی کار عاقلانه ای می باشد؟

می توان گفت همه چیز بستگی به شما دارد، تعدادی افراد اصلا تمایلی به اینکه زیر بار قسط بروند ندارند اما تعدادی دیگر حاضر هساتد برای اینکه یک گوشی برند داشته باشند به مدت طولانی قسط پرداخت کنند. از آنجایی که قیمت گوشی های برند در حال حاضر خیلی بالا رفته خیلی از افراد توانایی خرید گوشی به صورت نقدی را ندارند اما مشکلی که هست بالا بودن مبلغ قسط ها می باشد که امکان دارد اقساط بعضی از این گوشی ها حتی به ماهی یک میلیون تومان نیز برسد و سبب شود فشار زیادی به خریدار وارد شود.

اما همان طور که گفتیم همه چیز به خودتان بستگی دارد و و فروشنده نمیتواند به خریدار خرید گوشی گران را تحمیل کند.

البته این را هم در نظر داشته باشید که همه افراد نیز به دنبال گوشی برند نیستند و برخی از افراد به دلیل درآمد کم خود امکان اینکه گوشی را به صورت نقد خریداری کنند ندارند و مجبور هستند که به صورت قسطی خرید کنند.

به فرض مثال شاید گوشی شما بیفتد و بشکند و با توجه به نظر تعمیرکار ارزش تعمیر کردن را نداشته باشد و یا گوشی شما دزدیده شود و شما نیز پس انداز کافی و درآمد ماهیانه لازم برا ی خرید یک گوشی جدید را ندارید بنابراین شما مجبور هستید قسطی خرید کنید که برای شما در این شرایط به صرفه تر می باشد.

خرید و فروش اقساطی گوشی آیفون

خرید اقساطی گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس

در کل بنابر هر دلیلی که دارید و میخواهید گوشی را به صورت قسطی خریداری کنید به مقدار کارمزدی که فروشنده برای قسط بندی از شما دریافت می کند توجه کنید.

در صورتیکه توانایی خرید نقدی گوشی مورد علاقه خود را ندارید می توانید با مراجعه به فروشگاه تجارت ژاو که بهترین شرایط را برای مشتریان خود فراهم آورده از شرایط فروش اقساطی موبایل  با قیمت عالی و کارمزد کم بهره مند شده و دستگاه دیجیتال مورد نظر خود را تهیه نمایید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *