Xiaomi Roidmi CDQ01RM Car Charger

اگر شما فردی هستید که همواره در سفر به سر می برید و یا دسترسی به اتصالات برق را ندارید ما به شما پاور بانک و شارژر فندکی را پیشنهاد می کنیم.  در صورت پر بودن میزان شارژ  می توان از پاور بانک استفاده کرد چرا که این دستگاه نیاز به اتصال به برق دارد. بنابراین شارژر فندکی در این مواقع بهترین گزینه می باشد. با تجارت ژاو همراه باشید تا شما را برای خرید و استفاده از این مدل شارژر فندکی آشنا کند.خرید عمده شیائومی

معرفی کلی محصول

با داشتن شارژر فندکی شیائومی در خودرو، نگران تمام شدن شارژ گوشی موبایل یا تبلت خود نخواهید بود؛ زیرا کافی است آن را به درگاه فندک داخل ماشین متصل کنید , حالت نشانگر LED روی بدنه روشن می‌شود ، دستگاه خود را از طریق کابل USB همراه با محصول به شارژر متصل کنید تا باتری آن به‌طور خودکار شارژ شود. این محصول 37 گرم وزن دارد و ابعاد آن به ترتیب طول، عرض و ارتفاع 60، 22 و 21 میلی‌متر هستند. مدل Fast Charging  از سری شارژرهای فندکی «شیاومی» است که می‌توانید دو دستگاه مختلف را به‌طور همزمان شارژ کرده و نگرانی بابت تمام شدن شارژ باتری و خاموش شدن آن‌ها  نداشته باشید.

خرید عمده شیائومی

بررسی تخصصی شارژر فندکی شیائومی مدل Roidmi CDQ01RM

با توجه ب این که بدنه تمام‌فلز شارژر فندکی شیائومی  roidmi مدل CDQ01RM به طور کامل از آلیاژ برنج ساخته‌شده است باعث میگرددالکتریسیته را به سرعت عبور دهد. بر روی این شارژر یک نشانگر LED سفید وجود دارد که حتی در تاریکی قابل‌مشاهده است و عملکرد شارژر فندکی را نشان می‌دهد. میزان قابلیت تبدیل ولتاژ این نوع محصول به 95% می‌رسد که در مقایسه با دیگر شارژرهای فندکی موجود در بازار بالاتر است. از ویژگی‌های برجسته این شارژر,  بالا بودن میزان تبدیل ولتاژ و کنترل فوق‌العاده گرما است.  این محصول مجهز به ۵ نوع مدار محافظتی است تا امنیت دستگاه الکترونیکی شمارا ضمانت کند. استفاده از کنترلر کمپانی آمریکایی “Eurotechnica MPS”، با ۵ نوع راهکار محافظتی، کیفیت شارژ دستگاه‌های الکترونیکی شمارا بالا می‌برد و  امنیت ماشین و گجت های شما را نیز فراهم می‌کند. این شارژر فندکی با بیشتر خودروهای موجود در بازار ساز گار است  و کافی است ۳ ثانیه جهت اتصال زمان اختصاص بدهید و سپس گجت های مختلف خود را به سادگی شارژ کنید.خرید عمده شیائومی

ویژگی محصول

نکات مهم هنگام خرید شارژر فندکي

خرید عمده شیائومی

مورد اول: جريان خروجي

اگر به شارژر موبايل خود نگاهي بيندازيد چند عدد روي آن مشاهده مي کنيد. عددي که معمولا در کنار يک حرف V بيان مي شود همان ولتاژ است که معمولا 5 ولت است. عدد ديگر که در کنار حرف A بيان مي شود همان شدت جريان خروجي است . موبایل با توجه به ظرفيت باتری که دارد ، نيازمند يک جريان خاص است تا روند شارژ شدن خود را به درستی طی کند . اين مقدار معمولا 1 ، 1.5 يا 2.1 آمپراست. اين جريان به صورت تصادفي انتخاب نشده است و اگر گوشي خود را با شارژري که جريان کمتر از جريان شارژر اصلي شارژ کنيد ، پر شدن شارژ بسيار زمان بر خواهد بود . همچنین اگر گوشي خود را با شارژري داراي جريان خروجي بيشتر از جريان شارژر اصلي شارژ کنيد ، سرعت شارژ افزايش می یابد. اما پس از چند بار استفاده از اين حالت ، کيفيت باتري شما پايين مي آيد و باتري شما به مرور آسیب خواهد دید.خرید عمده شیائومی

مورد دوم: پورت خروجي

پورت خروجي شارژر هاي فندکي USB است و شما مي توانيد با اتصال يک کابل USB – USB mini (برای اکثر گوشی های اندروید) و يا يک کابل USB – Lightning (برای گوشی های اپل) به شارژرفندکی، تلفن همراه خود را شارژ کنید. اين کابل در برخي از شارژر ها وجود ندارد و بايد خودتان کابل یا رابط را تهيه کنيد.

مورد سوم:  MP3 – player

بعضی از شارژر هاي فندکي علاوه بر امکان شارژکردن موبايل ، داراي قابليت پخش موسيقي نيز هستند و شما با اتصال کارت حافظه يا فلش مموري به آن ها مي توانيد به موسيقي نیز گوش دهید. برخي  دیگررا مي توانيد به وسيله بلوتوث به ساير دستگاه هاي خود مانند موبايل ، تبلت و … متصل کرده و آهنگ هاي موجود در آن ها را پخش کنيد يا با استفاده از بلندگو هاي ماشين به مکالمه بپردازيد.

مورد چهارم: شرکت هاي سازنده

از ميان شرکت هايي که  شارژر هاي فندکي تولید کرده اند ، مي توان گفت که شارژر های شرکت هاي energizer , Belkin , scosche , aukey و anker کيفيت مناسبي دارند. شرکت سازنده از مشخصه هاي مهمی است که هنگام خريد حتما بايد آن را جدي بگيريد ، زيرا شرکت هاي مختلفي اين دستگاه ها را ساخته اند و بعضی از آن ها فاقد کيفيت هستند و بعد از مدت کوتاهي کارآيي خود را از دست مي دهند.

مورد پنجم: قيمت

قيمت اين وسايل کاربردی معمولا متغیر است . اختلاف قيمت به عوامل متعددي مانند شرکت سازنده ، امکانات پخش موسيقي ، تعداد پورت هاي خروجي ، تنوع جريان هاي خروجي و …. بستگي دارد .

اگر استفاده شما از شارژر فندکي این است که با آن گوشی خود را شارژ کنید ، يک شارژر فندکی ساده با قيمت کم نيز براي شما مناسب است و نيازي نيست که يک شارژر فندکي گران قيمت تهيه کنيد.

فروش عمده شیائومی

آداپتور شارژ xiaomi mi 65w fast charger with gan tech type-c

بهترین محصولات شیائومی : تاریخچه شرکت شیائومی

پد شارژ شیائومی xiaomi mi 80w wireless charging stand DY-13-ED white

شارژر وایرلس xiaomi mi wireless charging stand 20w

خرید عمده شیائومی

سخن پایانی

توصيه مي کنيم قبل از خريد ، ابتدا ولتاژ و جريان شارژر گوشي خود را بررسي کنيد و شارژر فندکي را متناسب با آن را تهیه کنید تا  کارآيي و سلامت باتري خود را تضمين کنيد. ولتاژ ورودي 12 ولت مخصوص ماشين هاي سواري است و اگرراننده يک ماشین سنگین مانند کاميون ، اتوبوس و … هستيد ، شارژر فندکي شما بايد از ولتاژ ورودي 24 ولت نيز پشتيباني کند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت تجاری ژاو مراجعه کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *