پد شارژ شیائومی xiaomi mi 80w wireless charging stand DY-13-ED white

شیائومی یک برند جذاب می باشد که در سال های اخیر با تولید گوشی های جذاب و با کیفیت و سایر لوازم جانبی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. پد شارژ شیائومی xiaomi mi 80w wireless یکی از باکیفیت ترین پدهای شارژ وایرلس می باشد که دارای طراحی بسیار جذابی می باشد.در این مقاله از ژاو قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت پد شارژ شیائومی xiaomi mi 80w wireless بپردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فروش عمده شیائومی

بهترین محصولات شیائومی : تاریخچه شرکت شیائومی

آداپتور شارژ xiaomi mi 65w fast charger with gan tech type-c

شارژ سریع با قابلیت شارژ 80 واتی

شارژ شیائومی xiaomi mi 80w wireless مدل DY-13-ED با قابلیت شارژ سریع 80 واتی به بازار عرضه شده است و دارای قابلیت شارژ سریع می باشد که در کمترین زمان ممکن گوشی شما را شارژ کند.همچنین فناوری QI به کار رفته در این شارژر به صورت خودکار مدل گوشی شما را برای تنظیم سرعت شارژ تشخیص می دهد.

یک کابل شارژ با قابلیت شارژ 120 واتی نیز به همراه این پد شارژ ارائه می شود که به راحتی می توانید این شارژر بی سیم را شارژ کنید.

فروش عمده شیائومی

طراحی جذاب پد شارژ شیائومی مدل  DY-13-ED

در ساخت این پد شارژ از سیلیکون ، پلاستیک فشرده و آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است که کیفیت بسیار بالایی را به این کیس شارژ بخشیده است رنگ سفید پد شارز با لایه نقره ای که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. این پد شارژ به صورت ایستاده و به صورت زاویه دار است که به راحتی می توانید گوشی خود را روی آن قرار دهید و از آن برای تماشای فیلم نیز استفاده کنید.

دو هسته سیم پیچی شده در زیر این استند شارژ بیسیم قرار دارد و دارای شیارهایی با فناوری خنک کننده است که از گرم شدن بیش از حد این پدشارژ بی سیم جلوگیری می کند.

قیمت پد شارژ شیائومی 80 واتی مدل DY-13-ED

این استند شارژ بی سیم 80 واتی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و بسیار کاربردی و جذاب است و قیمت آن حدود 1 میلیون 880 تومان می باشد و در رنگ سفید در بازار وجود دارد که به راحتی می توانیدآن را تهیه کنید و انواع گوشی های برند مختلف را با آن شارژ کنید.

نحوه استفاده از پد شارژ وایرلس شیائومی

به منظور شارژ کردن گوشی می توانید گوشی خود را به راحتی در این استند قرار دهید و در حین شارژ شدن نیز امکان استفاده راحت از گوشی را به شما می دهد.

استند شارژ بی سیم 80 واتی شیائومی

باخرید این پد شارژ شیائومی دیگر نیاز ندارید که شارژر مناسب با گوشی  را خریداری کنید زیرا این پد شارژ با سایر گوشی ها سازگار می باشد.ابعاد این پد شارژ بسیار جمع و جور می باشد و بسیار خوش دست و خوش فرم می باشد و به راحتی می توانید آن را در دست بگیرید و یا  در جیب خود قرار دهید.و دارای طراحی بسیار جذابی است که با توجه به پایه ای که دارد به راحتی روی میز یا هر  سطح دیگری قرار می گیرد.

با خرید این پد شارژ شما می توانید گوشی های هوشمند برندهای مختلف را روی این پد شارژ ، شارژ کنید و نیاز به آداپتور مخصوص و کابل شارژ نمی باشد.

پد شارژ شیائومی xiaomi mi 80w wireless charging stand DY-13-ED white یک شارژر ایمن

گاهی ممکن است شی کوچک فلزی روی پد شارژ بیفتد و شما متوجه آن نشوید که باعث اختلال در شارژ شدن گوشی شما می شود این قطعه های کوچک ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد صفحه شارژر شوند و آسیب جدی به پد شارژ و گوشی شما وارد کنند. به همین دلیل این پد شارژ در مقابل قطعه های کوچک به گونه ای عمل می کند که در صورت تشخیص آن ها صفحه شارژر را به صورت خودکار خاموش می کند و از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری می کند.

از دیگر ویژگی های این پد شارژ می توان علاوه بر تشخیص قطعات خارجی ، تشخیص اتصال کوتاه و ولتاژ ضربه ای و سیستم خنک کننده برای برای جلوگیری از افزایش دما را نام برد که بسیار جذاب و کاربردی می باشند و با استفاده از آن می توان از ویژگی های این پد شارژر ایمن لذت ببرید . همچنین این شارژ قابلیت آن را دارد که شما می توانید گوشی خود را هم به صورت عمودی و هم افقی روی این استند قرار دهید و به راحتی آن را شارژ کنید .

فروش عمده شیائومی

مزیت های پد شارژ شیائومی Xiaomi DY-13-ED Wireless Fast Charging

پس اگر قصد خرید این شارژر همه کاره را دارید تردید نکنید و هرچه سریعتر آن را خریداری کنید و امکانات آن نهایت استفاده را ببرید. امکانات جذاب و بسیارزیادی در این پد شارژ وجود دارد و به همین دلیل می توان گفت این پد شارژ ارزش خرید را دارد .

خرید عمده شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو نیز از فروشگاه های واردکننده گوشی با قیمت مناسب می باشد که گوشی هایی قسطی با سفته و بدون ضامن  را در اختیار مشتری قرار می دهد .

فروش عمده شیائومی

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده  رسمی و بدون واسطه انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

جدیدترین گجت های شیائومی

فروش عمده شیائومی

مونوپاد و سه پایه عکاسی xiaomi XMZPG01YM yu mi mi selfie stick black

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با پد شارژ شیائومی xiaomi mi 80w wireless charging stand DY-13-ED white با ما همراه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *