شیائومی شراکت با یوتیوب را اعلام کرد

شیائومی یکی از برندهای با کیفیت و جذاب در زمینه تولید گوشی می باشد که در همین چند سال فعالیت خود توانسته کاربران شیادی را به خود جذب کند و بسیاری از لوازم الکترونیکی و جانبی گوشی را نیز با قیمت مناسب به بازار عرضه کند . همچنین  یکی از شرکت های قدرتمند در زمینه تولید گوشی های هوشمند می باشد و همواره در تلاش است تا بهترین ویژگی ها را به کاربران خود ارائه دهد . در همین راستا شیائومی شراکت خود با یوتیوب را اعلام کرد و ما در این مقاله از تجارت ژاو قصد داریم به بررسی موضوع شیائومی شراکت با یوتیوب را اعلام کرد بپردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

اکانت رایگان YouTube در گوشی های شیائومی

شیائومی چندی پیش اعلام کرد که در پی شراکت خود با یوتیوب ، بعضی از گوشی های این برند دارای اکانات پریمیوم یوتیوب خواهند شد و این دوره برای افراد دارنده این گوشی ها به صورت 3 ماهه می باشد و در طول این مدت می توانند به صورت رایگان از اکانت رایگان این برنامه استفاده کنند .

اکانات پریمیوم یوتیوب ، یک بسته اشتراکی یوتیوب می باشد که به کاربر امکان دسترسی به ویدیو و آهنگ ها را در فضایی بدون تبلیغات و آگهی خواهد داد و همچنین این اکانت پریمیوم علاوه بر داشتن اجرای زنده و ریمیکس دارای بیش از حدود 80 میلیون آهنگ رسمی را نیز ارائه می دهد .

کدام گوشی ها اکانت پریمیوم توتیوب را دریافت می کنند ؟

تعدادی از گوشی ها هستند که طی شراکت شیائومی با توتیوب دارای اکانت پریمیوم یوتیوب خواهند شد  . شیائومی لیستی از این گوشی ها را که اکانت رایگان یوتیوب را دریافت می کنند را برای شما به اشتراک گذاشته است :

گوشی شیائومی نوت 11 ، شیائومی نوت 11 پرو ، شیائومی نوت 11 اس ، شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G ، شیائومی 11 تی پرو ، شیائومی 11 ، شیائومی 11 تی لایت 5G می باشند .

کاربرانی که دارای یکی از این گوشی ها می باشند می توانند به راحتی با باز کردن برنامه یوتیوب خود با انجام دستورالعمل ها از نسخه رایگان پریمیوم یوتیوب به صورت یک دوره 3 ماه نهایت استفاده را ببرند .

اکانت پریمیوم توتیوب امکان اجرای محتوای صوتی و تصویری را بدون قطع شدن و وقفه و بدون تبلیغات را به کاربر ارائه می دهد .

بهترین محصولات شیائومی : تاریخچه شرکت شیائومی

خوشحالی شیائومی از اعطای اشتراک رایگان YouTube Premium به برخی گوشی آن

همچنین شیائومی در طی اعطای این اشتراک رایگان YouTube Premium خوشحالی خود را به کاربران خود اعلام کرده است و طی بیانیه ای گفته است ما بسیار خوشحال هستیم که با توتیوب کار می کنیم زیر طی این شراکت به کاربران شیائومی اجازه داده می شود که محتوای توتیوب را بدون وقفه تماشا کنند و لذت ببرند . همچنین گفتند که امیدوار هستند این شراکت شروع یک رابطه طولانی مدت باشد تا به نفع کاربران باشد و به راحتی بتوانند از این امکانات جدید استفاده کنند.

فروش گوشی شیائومی

رقبای گوشی ردمی شیائومی

گوشی شیائومی ساخت کجاست؟ + تاریخچه شیائومی

یوتیوب پریمیوم چیست ؟

یوتیوب پریمیوم یک اکانت یوتیوب می باشد که دارای اشتراک می باشد و در صورت استفاده از آن باید آن را خریداری کنید اما شیائومی  در طی شراکت با یوتیوب اکانت  رایگان پریمیوم یوتیوب را به صورت یک دوره 3 ماهه در بعضی از گوشی های خود ارائه می دهد که امکان مشاهد فیلم ها و اهنگ ها به صورت بدون آگهی و بدون وقفه وجود دارد .

چگونه اکانت پریمیوم یوتیوب را در گوشی های شیائومی فعالسازی کنیم ؟

ابتدا برنامه YouTube را باز کنید و وارد قسمت YouTube Premium شوید . سپس mi.com را باز کنید  و هنگامی که وارد آن شدید ، روی لینک ثبت نام کلیک کرده و وارد حساب گوگل خود شوید .

توجه داشته باشید که فقط از یک اکانت گوگل برای فعالسازی این اکانت پریمیوم استفاده کنید و تمام  YouTube Premium، YouTube TV یا YouTube Music برای شما فعال خواهد شد .

همچنین توجه داشته باشید که اکر یک بار اکانت پریمیوم یوتیوب را فعال کرده باشید نمی توانید از این اکانت رایگان پریمیوم استفاده کنید زیرا این امکان تنها مخصوص کاربرانی می باشد که برای بار اول در این برنامه ثبت نام می کنند می باشد .

فروش عمده گوشی شیائومی در ایران

چگونه بعد از فعالسازی اکانت پریمیوم  3 ماهه یوتیوب بفهمیم چقدرمهت داریم ؟

بعد از فعال سازی این اکانت پریمیوم از سه روش می توانید از مهلت استفاده خود از این اکانت مطلع شوید :

در برنامه YouTube می توانید با وارد شدن به قسمت  پروفایل خود زمان باقی مانده را مشاهده کنید .

بعد از فعالسازی اکانت پریمیوم یک ایمیل برای شما ارسال می شود که زمان شروع و پایان مهلت استفاده از این اکانت را به شما نشان می دهد .

همچنین قبل از پایان این دوره 3 ماهه یک ایمیل دریافت خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد که مهلت استفاده شما از این اکانت پریمیوم تمام شده است .

۵ واقعیت جالب در مورد شیائومی

کفش هوشمند شیائومی معرفی شد

تجارت ژاو – فروش گوشی شیائومی

تجارت ژاو نیز از فروشگاه های واردکننده گوشی با قیمت مناسب می باشد که گوشی هایی قسطی با سفته و بدون ضامن  را در اختیار مشتری قرار می دهد  .

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم .

شرکت تجارت ژاو وارد کننده  رسمی و بدون واسطه انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با موضوع شیائومی شراکت با یوتیوب را اعلام کرد با ما همراه بودید . امیدواریم که این اکانت رایگان لذت ببرید و در صورت هرگونه سوال کارشناسان ژاو آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *