مزایا و معایب گوشی های شیائومی

شیائومی یک برند چینی با سال ها سابقه در تولید گوشی های شیائومی هوشمند با قیمت و کیفیت بسیار عالی می باشد که توانسته در همین چند سال اخیر به یکی از برند های معتبر و محبوب تبدیل شود و دارای طرفداران زیادی می باشد. گوشی های این برند باتوجه به قیمت مناسب ، سخت افزار قدرتمند و طراحی جذاب و… از مزیت های گوشی های شیائومی می باشد که روز به روز کاربران زیادی را به خود مجذوب می کنند. در این مقاله از ژاو به بررسی مزایا و معایب گوشی های شیائومی می پردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مزایای گوشی های شیائومی

گوشی های این برند در سری ردمی ، ردمی نوت ، پوکو ، می  و.. در بازار وجود دارند و سری پوکو این برند بسیار مناسب بازی می باشد و از کیفیت سخت افزاری و گرافیکی بسیار بالایی برخوردار می باشد. در ادام به بررسی مزیت های گوشی شیائومی می پردازیم.

گوشی های این برند باتوجه به قیمت مناسبی که دارند از طرفداران زیادی برخوردار می باشند زیرا شیائومی با تکیه بر شعار سود بیشتر در تعداد فروش بیشتر است باعث شده است که گوی های خود را با حاشیه سود کم به فروش برساند اما سالانه فروش بالایی را داشته باشد.

هنمچنین یکی از دلایل قیمت مناسب گوشی های شیائومی وجود نمایندگان رسمی فروش گوشی های شیائومی در ایران می باشد که گوشی های این برند را بدون واسطه به بازار وارد می کند تا افراد بتوانند از آن ها استفاده کنند.

تجارت ژاو بهترین واردکننده گوشی های شیائومی در ایران می باشد که گوشی های خود را با قیمت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد.

از نظر طراحی نیز گاهی گوشی های این برند از سایر برندهای موجود در بازار خوش دست تر و جذاب تر هستند و شیائومی همیشه بدنبال راضی نگه داشتن کاربران خود می باشد تا بتواند بهترین خدمات را به آن ها ارائه دهد.

ظرافت موجود در گوشی های شیائومی به گونه ای می باشد که شما با یک گوشی جذاب و بسیار ظریف رو به رو خواهید بود و ارزش خرید را دارد.ظرافت و طراحی جذاب را بیشتر در سری پوکو این برند می توانید ببینید زیرا نحوه طراحی ماژول دوربین و نمایشگر به گونه ای می باشد که بسیار جذاب و حرفه ای می باشد.

سه گوشی پرفروش شیائومی در ایران

شیائومی گوشی های خود را با باتری های حجیم 5000 میلی آمپری به بالا و با قابلیت شارژ سریع به بازار عرضه می کند که این باتری به راحتی پاسخگوی نیازهای کاربر می باشد.

همچنین باتری های این برند  از این قابلیت برخوردار می باشند که ساعت ها بتوانید با آن به بازی بپردازید و تنها درصد شارژ کمی را از دست بدهید.

مزایا و معایب گوشی های شیائومی

علاوه بر گوشی های سامسونگ ، گوشی های شیائومی نیز از سخت افزار و پردازنده های بسیار باکیفیت و قدرتمندی بهره می برند که شما می توانید ساعت ها بدون هیچگونه هنگ و یا کندی سرعت با این گوشی ها کار کنید. پردازنده کوالکام استفاده شده در گوشی های شیائومی سرعت پردازش بسیار زیادی در اجرای داده ها دارند بسیار مناسب افراد گیمر می باشد. همچنین هنگام بازی با این گوشی هیچ گونه لگ و یا هنگی در این بازی شما را از اذیت نخواهد کرد و به راحتی می توانید از آن لذت ببرید.

شیائومی از دوربین های چندگانه در طراحی گوشی های خود بهره می برد که این دوربین ها از کیفیت خوبی برخوردار می باشند و عکس های جذاب و باکیفیتی را برای شما ثبت می کنند.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو

مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس

بهترین محصولات شیائومی : تاریخچه شرکت شیائومی

معایب گوشی های شیائومی

هنگام خرید گوشی مورد نظر دانستن معایب و مزایای آن می توان به خرید شما کمک زیادی کند که در این مقاله به بررسی مزایا و معایب گوشی های شیائومی پرداختیم تا بتوانید با خیال راحت گوشی موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید. البته در قسمت معایب گوشسی های شیائومی با توجه به کیفیت بالایی که دارند زیاد مورد بحث نمی باشند البته با انجام یک سری راه کار ها می توانید معایب این گوشی ها را به حداقل برسانید و سال ها از آن ها استفاده کنید.

شیائومی در ساخت گوشی های خود از بدنه پلاستیکی استفاده کرده است که مقاومت گوشی را پایین آورده است اما می توان گفت بدنه پلاستیکی وزن گوشی را کم می کند و باعث سبک شدن گوشی می شود البته شیائومی در کنار بدنه پاستیکی یک فریم آلومینیومی نیز در دور گوشی قرار داده است تا بتواند مقاومت گوشی را بالا ببرد.

درست است که نمایندگی شیائومی درایران نیست اما بسیاری از شرکت ها هستند که نمایندگی این برند درایران هستند ، تجارت ژاو نماینده رسمی انواع گوشی های شیائومی در ایران می باشد و گوشی های این برند را بدون واسطه و با قیمت عمده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

برخی از افراد می گویند که گوشی های شیائومی در صورت استفاده زیاد گرم می شوند اما باید توجه داشته باشید که اگر گوشی شما در شارژ نباشد گرم نمی شود و در صورت گرم شدن هم بسیار کم خواهد بود پس سعی کنید برای افزایش طول عمر گوشی و جلوگیری از گرم شدن آن در هنگام شارژ از گوشی خود استفاده نکنید.

فروش گوشی های شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو نماینده فروش محصولات و گوشی های شیائومی به صورت عمده و با گارانتی می باشد. همچنین ژاو به عنوان یکی از واردکنندگان گوشی نیز در ایران است که گوشی هایی با قیمت عمده را به بازار وارد می کند پس برای خرید گوشی به صورت عمده و جزئی فروشگاه ژاو را از دست ندهید و همین الان گوشی موردنظر خود را از این فروشگاه خریداری نمایید.

شرکت تجارت ژاو واردکننده رسمی انواع مختلف گوشی های شیائومی با قیمت مناسب به همراه گارانتی 18 ماهه شرکتی در ایران می باشد که کالاهایی اصل و باکیفیت را در اختیار مشتری قرار می دهد.

امیدواریم که این مقاله از ژاو که در مورد  فروش گوشی های شیائومی در ایران برای شما موثر واقع شده باشد پس تا مقاله ای دیگر بدرود.

 

 

 

 

 

 

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *