قیمت و مشخصات شیائومی نوت 11

گوشی شیائومی نوت 11 از گوشی های میان رده شیائومی می باشد که دارای مشخصات و ویژگی های جذابی می باشد که ارزش خرید را دارد.شیائومی note 11 امکانات بسیار جذابی را در اختیار کاربر قرار می دهد که باتوجه به قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی بسیار مقرون به صرفه می باشد. در این مقاله از ژاو به بررسی قیمت و مشخصات شیائومی نوت 11 می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

فروش گوشی شیائومی

طراحی جذاب ردمی نوت 11

گوشی شیائومی note 11 نسبت به مدل های قبلی خود تغییر چندانی از نظر طراحی نکرده است و فقط لبه های آن تخت شده است و کمتر حالت خمیده دارد همچنین قاب پشت گوشی مات می باشد که جذابیت زیادی را به گوشی داده است و از ماندن جای انگشت در پشت گوشی جلوگیری می کند. وزن گوشی 195 گرم می باشد و بدنه 8.8 میلیمتری که این گوشی را تبدیل به یکی از گوشی های خوش دست بازار کرده است.

از نظر رنگ بندی این گوشی در رنگ های جذاب مشکی ، آبی و سبز نعنایی در بازار وجود دارد که به راحتی می توانید یکی از این سه رنگ را خریداری کنید.

نمایشگر یکپارچه

صفحه نمایش در هرگوشی یکی از مهم ترین قسمت های گوشی می باشد که افراد روزانه ساعت ها با آن سرو کار دارند به همین دلیل شیائومی نوت 11 نیز در قسمت صفحه نمایش از یک نمایشگر 6.6 اینچی با تراکم پیکسلی 399 پیکسل در هر اینچ و نرخ رفرش ریت 90 هرتزی استفاده کرده است که برای این گوشی با چنین رنج قیمتی بسیار مناسب می باشد و از کیفیت خوبی برخوردار است.

همچنین جنس پشت و جلوی گوشی نیز از جنس شیشه با لایه محافظ  گوریلاگلس 5 می باشد که از خط و خش بر روی گوشی جلوگیری می کند و یک گوشی خوش دست را در اختیار شما قرار می دهد.

فروش گوشی شیائومی

دوربین 50 مگاپیکسلی

پنل دوربین به کار رفته در قاب پشتی ردمی نوت 11 بسیار جذاب است و شامل یک دوربین واید 50 مگاپیکسلی می باشد که دارای قابلیت فوکوس خودکار و تشخصی فاز می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد و همچنین یک لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید که کیفیت قابل قبولی دارد.

از نظر دوربین باید گفت که این گوشی توجه زیادی به لنز 50 مگاپیکسلی خود داشته و به همین دلیل کیفیت خوبی را نیز به کاربر ارائه می دهد.

یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در قاب جلوی گوشی دیده می شود که به صورت هول پانچ می باشد که با کم کردن حاشیه ، نمایشگری یکپارچه را در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت گوشی xiaomi note 11  چقدر است ؟

گوشی شیائومی نوت 11 همانطور که گفتیم دارای امکانات بسیار خوبی می باشد و قیمت آن از 5 میلیون تا 5 میلیون و 500 هزار تومان می باشد البته این را هم در نظر داشته باشید که باتوجه به اینکه این گوشی در نسخه های متفاوتی از نظر رم و حافظه در بازار وجود دارد به همین قیمت آن بسته به نوع حافظه ای که انتخاب می کنید در این بازه قیمتی می باشد.

باتری 5000 میلی آمپری

گوشی های شیائومی معمولا دارای باتری های حجیم و پر بازده می باشند و به همین دلیل شیائومی نوت 11 نیز دارای یک باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی می باشد و شارژ کامل آن حدود 62 دقیه زمان می برد که بسیار عالی می باشد.

فروش گوشی شیائومی

قیمت عمده نوت ده اس حافظه 128/xiaomi note 10s

قیمت و مشخصات گوشی شیائومی note 11s

سخت افزار شیائومی نوت 11

شیائومی باتوجه به قیمت مناسبی که دارد اما بازهم سعی کرده است که از یک تراشه همه چیز تمام در ساخت این گوشی استفاده کند. تراشه دایمنسیتی 810 5G که به راحتی می تواند بازهای سنگین را برای کاربر بدون لگ اجرا کند.

تراشه دایمنسیتی 810 5G دارای ویزگی های بسیار خوبی می باشد و در گوشی های میان رده شیائومی زیاد دیده می شود زیرا دارای کیفیت و قدرت بسیار خوبی می باشد.

همچنین در کنار این تراشه یک پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 نیز در گوشی شیائومی نوت 11 به کار برده شده است که داده های گرافیکی را به خوبی رندر می کند و عملکرد خوبی را ارائه می دهد.

مزایا و معایب گوشی های شیائومی

نرم افزار روان

باتوجه به این گوشی از گوشی های جدید و به روز شیائومی می باشد از نظر نرم افزاری نیز بسیار به روز می باشد و دارای سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری miui 12.5 می باشد که دارای تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی خود می باشد و یک نرم افزار بسیار خوب را در اختیار کاربر قرار می دهند.

با سری جدید Redmi Note 11 به چالش بپردازید

حافظه داخلی و حافظه رم

در قسمت حافظه داخلی و رم شیائومی نوت 11 بسیار خوب عملکرده است و نسخه های مختلفی را باتوجه به نیازهای کاربر به بازار عرضه کرده است. این گوشی در نسخه های متنوع 128/4 و 128 /6 و 128/ 8 و 256/8 گیگابایتی در بازار وجود دارند که دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

حسگراثر انگشت  کنار گوشی

حسگراثرانگشت نیز مانند سایر گوشی های میان رده شیائومی در کنار گوشی با دکمه پاور آن ترکیب شده و کار با آن بسیار راحت می باشد و بسیار حساس و دقیق است و به سرعت انگشت شما را اسکن می کند.

آیا گوشی نوت 11 ارزش خرید را دارد؟

گوشی شیائومی نوت 11 از گوشی های جدید شیائومی می باشد که باتوجه به قیمت و امکاناتی که دارد از بهترین گوشی های شیائومی می باشد که می تواند ارزش خرید را داشته باشد.

تجارت ژاو

فروش گوشی شیائومی

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با مشخصات و قیمت گوشی ردمی نوت 11  با ما همراه بودید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *