محصولات چینی در مدل های مختلفی تولید شدند که هرکدام مزیت های مخصوص به خودش را دارد به گونه ای که هر بار که مدل جدیدی تولید می شود حرفی برای گفتن دارد . شیائومی با تولید تبلت بار دیگر در بازار خودنمایی می کند . تولید تبلت های کمپانی شیائومی  با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری فوق العاده باعث شده که کاربران تمرکز بیشتری به این برند داشته باشند . تجارت ژاو در این زمینه فعالیت می کند و به خریداران عمده محصولاتش را با ضمن قید گارانتی عرضه می نماید .

تجارت ژاو

می پد 5 شیائومی وارد بازار شد / mi pad 5 xiaomi

مشخصات و قیمت تبلت شیائومی پد 5 پرو

 تبلت شیائومی پد 5

پس از عرضه تبلت های شیائومی به بازار بررسی و دقت بیشتری را می طلبد که در انتخاب میان این برند و دیگر برند ها کدام بهترند؟ ایا تبلت های شیائومی در سطح تبلت های سامسونگ و اپل هستند؟ ایا قیمت مناسبی دارند و ارزش خرید دارد؟ کدام مراکز از تبلت های برند شیائومی حمایت می کنند ؟ و بسیاری سوال های گوناگون که در این مقاله به ان ها می پردازیم

قیمت عمده تبلت شیائومی پد 5

 مشخصات تبلت شیائومی پد 5

این تبلت با وزن 511 گرم به ابعاد 166.3*254.7*6.9 میلیمتری طراحی شده و اندازه صفحه نمایش ان 11 اینچ با رزولوشین 1600*2560 می باشد .  بنابراین از نظر اندازه و وزن و صفحه نمایش استاندارد لازم را دارد . نوع پنل ان IPS  با قدرت نمایش یک میلیارد رنگ می باشد . یکی از مشخصه های بارزی که شیائومی ان را در نظر می گیرد طراحی شیک و زیبای محصولاتش می باشد که در این نوع تبلت هم همینطور عمل کرده است .

سخت افزار : پردازنده 8 هسته ای ( یک هسته 2.96 گیگاهرتز- سه هسته 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته 1.78 گیگاهرتز ) با گرافیک ADRENO 640 و چیپست 860  (هفت نانومتری )

سیستم عامل و میزان حافظه داخلی : سیستم عامل تبلت شیائومی پد 5 با پیش فرض 11 است ولی از سیستم عامل اندروید 12 هم پشتیبانی می کند . میزان حافظه ان در دو مدل 128 و256 گیگا بایتی است ولی امکان قرار دادن  حافظه خارجی دران فراهم نشده است .

دوربین : یک دوربین با لنز 13 مگاپیکسلی که دوربین اصلی ان است در قسمت پشتی ان تعبیه شده است که فیلم های 4K  با نرخ 30 فریم برثانیه را به ثبت می رساند هم چنین این تبلت توانایی گرفتن عکس های پانوراما و HDR  دارد . دوربین سلفی که در قسمت جلو است 8 مگاپیکسلی است فیلم های را با قدرت 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط می کند .

باتری : قدرت باتری 8720 میلی امپر است که اگر به مدت دو روز استفاده تقریبا زیاد باشد می تواند دوان بیاورد و درکمترین زمان ممکن هم شارژ می شود چرا که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند .

ارزش خرید تبلت شیائومی پد 5

با توجه به ان چه که گفته شد و دیگر مزایای این تبلت از جمله : صفحه نمایش یا کیفیت – سخت افزار قدرتمند – مجهز بودن به اسپیکرهای استریو – حمایت از فناوری شارژ سریع و نهایتا به نمایش دادن هزاران رنگ  و از همه مهم تر قیمت مناسبی که دارد مخاطب را جذب می کند پس میتوان قاطعانه گفت که این تبلت نسبت به دیگر رقبا از تجهیزات کاملی برخوردار است . بنابراین تبلت شیائومی پد 5 ازرش خرید دارد و نیاز فرد را براورده می کند .

قیمت عمده تبلت شیائومی پد 5

لیست قیمت تبلت و گوشی های شیائومی در فروشگاه ژاو موجود می باشد لذا همکارانی که قصد خرید عمده از تجارت ژاو را دارند با مراجعه به سایت فروشگاهی می توانند به قیمت هایی که درج شده دسترسی پیدا کنند . تجارت ژاو سعی می کند که همکارانی که قصد خرید عمده تبلت شیائومی پد 5  را دارند و از این مرکز تجاری خرید می کنند در سریع ترین زمان ممکن سفارشاتشان را  اماده کند . فروشگاه ژاو در زمینه فروش عمده فعالیت می کند و محصولاتش را ضمن قید گارانتی به مشتریان عرضه می کند . این فروشگاه معتبر گارانتی و ضمانت نامه فروش را به مدت 18 ماهه به خریداران و مشتریان ارائه می دهد . در ضمن قیمت عمده تبلت شیائومی پد 5 در فروشگاه تجاری ژاو بسیار مناسب است .

امیدواریم که این مقاله در جهت راهنمایی برای خرید تبلت شیائومی پد 5 به شما مخاطبان عزیز کمک کرده باشد و به سوالاتی که نسبت به این مدل تبلت داشتید پاسخ مناسبی داده باشد .

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *