خرید عمده شیائومی |قیمت فن خنک کننده xiaomi black shark ice heat sink 2 pro 

شیائومی یک برند جذاب می باشد که در سال های اخیر با تولید گوشی های جذاب و با کیفیت و سایر لوازم جانبی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این برند به تازگی یک فن خنک کننده و کاربردی را به بازار عرضه کرده است که با استقبال زیاد افراد گیمر روبه رو شده است.دراین مقاله از ژاو به بررسی قیمت فن خنک کننده xiaomi black shark ice heat sink 2 pro  می پردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

طراحی جذاب فن خنک کننده xiaomi black shark ice heat sink 2 pro 

طراحی این فن خنک کننده بسیار جذاب می باشد و بدنه آن از جنس آلیاژی از آلومینیوم و پلاستیک فشرده و با دوام می باشد که بسیار سبک است و هنگام نصب بر روی گوشی شما احساس سنگینی نمی کنید. همچنین وجود چراغ های LED نیز که در این فن به کار رفته است آن را جذاب تر کرده است.

خرید عمده شیائومی

فن خنک کننده black shark ice heat sink 2 pro (ice cooling)

این فن تنها یک فن ساده نمی باشد و به لطف قطعه فلزی که پشت آن وجود دارد به راحتی به پشت گوشی شما چسبیده می شود و سرمایش بسیار زیادی را تولید می کند که در همان دقایق اولیه استفاده از آن قادر است 14 درجه از گرمای گوشی را کاهش دهد.

افراد گیمر در هنگام بازی ممکن است دمای گوشی آن ها بالا ببرد که باعث افت کیقفیت و عملکرد در بازی می شود که بسیار ناراحت کننده می باشد پس وجود یک فن کم حجم و سبک با کارایی بالا که به راحتی به گوشی آن ها وصل شود و دما را پایین بیاورد بسیار پیشنهاد خوبی می باشد که xiaomi black shark ice heat sink 2 pro دقیقا می تواند تمامی انتظاراتی که کاربر از یک فن دارد را برآورده کند.این فن جذاب را می توانید بر روی گوشی های 5.5 اینچ تا 6.9 اینچ متصل کنید و از کارایی جذاب آن نهایت لذت را ببرید.

خرید عمده شیائومی

چگونگی عملکرد فن خنک کننده شیائومی بلک شارک 2 پرو

راز خنک کنندگی فن خنک کننده شیائومی بلک شارک 2 پرو به این گونه می باشد که این فن دارای یک هیت سینک فلزی مانند خنک کننده های داخل کامپیوتر در بدنه خود می باشد که با چرخش 7 تیغه که در یک دقیقه 6200 دور می زند و با لرزش بسیار نامحسوس خود گوشی را به سرعت خنک می کند. یک پورت usb-c در این محصول وجود دارد که به راحتی با یک کابل می توانید آن را شارژ کنید و از آن استفاده کنید.

نورپردازی گیمینگ فن خنک کننده ice heat sink 2 pro

این محصول شیائومی دارای قابلیت نورپردازی RGB می باشد که در برای گیمر ها بسیار جذاب است ، این نور پردازی قابل کنترل و سفارشی سازی می باشد که با برنامه Companion که هم در اندروید و هم ios وجود دارد می توانید آن را کنترل کنید.پس باید گفت این گجت خنک کننده علاوه بر گوشی های بلک شارک قابل تنظیم بر روی گوشی های برند دیگر نیز می باشد.

با خرید این فن خنک کننده بلک شارک 2 پرو شما می توانید عمر باتری و پردازنده گوشی خود را بالا ببرید و ساعت های بیشتری را به باز کردن با گوشی خود بپردازید و نگران داغ شدن و اذیت کردن گوی خود نباشید زیرا در حین اجرای برنامه های سنگین مانند پاب جی و… به راحتی می توانید دمای دستگاه خود را پایین نگه دارید .

رقبای گوشی ردمی شیائومی

گوشی شیائومی ساخت کجاست؟ + تاریخچه شیائومی

قیمت فن خنک کننده xiaomi black shark ice heat sink 2 pro

معمولا گوشی های گیمینگ دارای قیمت بالایی می باشند و اگر در اثر گرم شدن بیش از حد آسیبی به آن ها وارد شود بسیار گران می باشد پس با خرید یک فن خنک کننده بلک شارک 2 پرو می توانید دمای گوشی خود را کاهش دهید و هیچ نگرانی از بابت گرم شدن آن نداشته باشید. این فن باتوجه به امکانات و طراحی بسیار جذابی که دارد با قیمت 1 میلیون 700 الی 1 میلیون و 800 در بازار وجود دارد و به راحتی قابل سفارش می باشد .

مزیت های فن خنک کننده ice heat sink black shark  2 pro

پس اگر قصد خرید این فن خنک کننده حرفه ای و جذاب را دارید  هرچه سریعتر آن را خریداری کنید و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید. امکانات جذاب و بسیارزیادی در این فن خنک کننده وجود دارد و به همین دلیل می توان گفت این پد شارژ ارزش خرید را دارد .

گجت های گوشی شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو نیز از فروشگاه های واردکننده گوشی با قیمت مناسب می باشد.

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد. تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده رسمی و بدون واسطه انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با قیمت فن خنک کننده xiaomi black shark ice heat sink 2 pro   با ما همراه بودید.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *