قیمت هندزفری بلوتوثی شیائومی xiaomi flip buds pro

کیفیت صدا ، قابلیت حذف نویز در حین تماس و مدت زمان نگه داشتن شارژ از ویژگی هایی است هر کاربر از هندزفری بلوتوثی که می خواهد تهیه کند انتظار دارد. در این مقاله از ژاو به بررسی قیمت هندزفری بلوتوثی شیائومی xiaomi flip buds pro می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

طراحی و جذابیت بدنه

از نظر طراحی این هندزفری بلوتوثی بسیار جذاب می باشد و دارای گوشی هایی گرد می باشد که به راحتی در گوش شما قرار می گیرد و در حین راه رفتن از گوش شما بیرون نمی آید. همچنین جعبه شارژ این هندزفری بیضی شکل می باشد و دارای پوشش نانو می باشد و از برقیت بسیار بالایی برخوردار است که باعث جذابیت هرچه بیشتر این هدفون شیائومی شده است.

مشخصات فنی و قیمت هدفون بلوتوثی بیسیم شیائومی Mi Air 2S / شیائومی Xiaomi Air 2S

قیمت هندزفری بلوتوثی شیائومی xiaomi flip buds pro

عملکرد فوق العاده گوشی های هدفون شیائومی flip buds pro

اندازه گوشی های این هندزفری نسبت به سایر مدل های دیگر بزرگ تر می باشد و هنگامی که در گوش قرار می گیرد قسمت سیلیکونی آن به داخل گوش نمی رود بلکه به آرامی در روی مجرای گوش قرار می گیرد و از ورود هوا به داخل کانال صوتی جلوگیری می کند و کیفیت صدا را افزایش می دهد و نویز موجود را از بین می برد.

متصل شدن سریع با گوشی شما

هدفون xiaomi flip buds pro به سرعت بلافاصله پس از باز کردن درب جعبه هدفون روشن می شود و با گوشی شما کانکت می شود. همچنین پس از این که این هدفون به درستی با دستگاه مورد نظر شما کانکت شد از طریق تنظیمات می توانید کاهش نویز را مدیریت کنید.

قیمت هندزفری شیائومی

قابلیت وصل شدن همزمان به دو دستگاه

از ویژگی های جذابی که در این هدفون وجود دارد و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است ، متصل شدن همزمان به دو دستگاه می باشد. مثلا اگر شما در حال تماشای فیلم با لپ تاپ هستید و درهمین حین می خواهید اگر تماس دریافتی با گوشیتان داشتید نیز از این هدفون استفاده کنید بدون اینکه از یک دستگاه قطع شوید و به دومی وصل شوید ، هدفون شیائومی flip buds pro این امکان را به شما می دهد که به راحتی به هر دو دستگاه به صورت همزمان وصل باشید.

قیمت عمده ردمی بادز ۳ پرو redmi buds 3pro

حذف و کاهش نویز های موجود

این دستگاه از کاهش نویز تا عمق40dp   پشتیبانی می کند  و یکی از بهترین و قدرتمندترین هندزفری ها با کاهش نویز می باشد که صدایی شفاف و رسا را به گوش شما می رساند و شما می توانید مکالمه ای راحت و بدون هیچ گونه نویز را تجربه کنید. سه حالت مختلف برای کاهش نویز در این دستگاه وجود دارد که حالت اول ، سفر ادارای ، روزانه و حالت هوایی می باشد که می توانید باتوجه به میزان شلوغی اطرافتان آن را تنظیم کنید.

چرا گوشی های شیائومی هندزفری ندارد؟

به عنوان مثال اگر شما در دفتری شلوغ در حال کار کردن هستید و در حال مکالمه با هندزفری خود هستید اثر کاهش نویز این هدفون به گونه ای می باشد که تمامی صداهای فعالیت دستگاه های اداری و سر و صدای افراد را برای شما از بین می برد و تنها یک صدای ضعیف گاها به گوش شما می خورد.

همچنین این هدفون توانایی آن را دارد که سروصدای حاصل از شهر را در زمانی که شما در بیرون از منزل و محیط کار هستید نیز به صفر برساند و هیچ تداخل نویز دیگری وجود نداشته باشد.

کیفیت صدا و عمرباتری

بهره گیری از سیم پیچی دینامیکی 11 میلی متری و دامنه وسیع 0.6 میلی متری و همچنین یک قطعه مرکب با یک قطعه مرکزی با ارتفاع زیاد که صدای واقعی موسیقی را به گوش شما می رساند.

تجارت ژاو واردکننده رسمی و عمده گوشی های شیائومی به قیمت مناسب در ایران می باشد که محصولات خود را با گارانتی 18 ماهه شرکتی به بازارعرضه می کند. ژاو یکی از واردکنندگان رسمی تلفن همراه می باشد که با سال ها سابقه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد پس می توانید به فروشگاه ژاو سربزنید و گوشی خود را با قیمت عمده و گارانتی 18 ماهه خریداری نمایید.

فروش گوشی شیائومی با قیمت عمده و خدمات پس از فروش 18 ماهه

فروش عمده گوشی شیائومی

شرکت تجارت ژاو واردکننده رسمی انواع مختلف گوشی های شیائومی با قیمت مناسب به همراه گارانتی 18 ماهه شرکتی در ایران می باشد که کالاهایی اصل و باکیفیت را در اختیار مشتری قرار می دهد.

امیدواریم که این مقاله از ژاو که در مورد قیمت هندزفری بلوتوثی شیائومی xiaomi flip buds pro برای شما موثر واقع شده باشد پس تا مقاله ای دیگر بدرود.

xiaomi flip buds pro

 

 

 

 

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *