مقایسه poco x3 pro با poco f3 مقایسه دو قدرت برتر پوکو

همانطور که می دانید هر دو گوشی poco x3 pro و poco f3 به دلیل قیمت اقتصادی و عملکرد خوبی که دارند از محبوبیت زیادی در بین کاربران دارا می باشند اما سوال اینجاست که کدام یک از این دو گوشی بهتر هستند و کدام ارزش خرید بیشتری دارند. در این مقاله از ژاو به مقایسه poco x3 pro با poco f3 می پردازیم پس با ما همراه باشید.

مقایسه poco x3 pro با poco f3 از نظر طراحی

شیائومی poco f3 دارای ابعاد 163.7×76.4×7.8 میلی متر و وزن 196 گرم  ، باعث خوش دست بودن این گوشی شده است.صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080×2400 و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر هر اینچ باعث شده است که کاربر یک صفحه نمایش فوق العاده را در اختیار داشته باشد.برخورداری از لایه محاقظ گوریلاگلس 5 و نرخ رفرش ریت 120 هرتز و میزان روشنایی 900- 1300 از ویژگی های نمایشگر شیائومی پوکو اف 3 می باشد.

مقایسه poco x3 pro با poco f3 مقایسه دو قدرت برتر پوکو

اما در مقابل گوشی poco x3 pro دارای ابعاد 165.3×76.8×9.4 میلی متر و وزن 215 گرم  ، باعث خوش دست بودن این گوشی شده است.صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080×2400 و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر هر اینچ باعث شده است که کاربر یک صفحه نمایش فوق العاده را در اختیار داشته باشد.برخورداری از لایه محاقظ گوریلاگلس 6 و نرخ رفرش ریت 120 هرتز و میزان روشنایی 450  از ویژگی های نمایشگر شیائومی  پوکو ایکس 3 پرو می باشد.همچنین در هر چهار طرف گوشی حاشیه بسیار کم شده است که صفحه نمایش یک پارچه ای را به ارمغان آورده است.

مقایسه poco x3 pro با poco f3 از نظر طراحی

از نظر طراحی می‌توان دید که هر دو گوشی در نوع خود جذاب هستند، اما با یک نگاه ساده می‌شود که سری f شیائومی بهتر می باشد. در پنل پشتی این مدل از شیشه استفاده شده است، ماژولی هم‌سبک با پرچم داران شیائومی برای این گوشی در نظر گرفته شده و با دست گرفتن آن حس یک پرچم‌دار به شما القا می‌شود!  شیائومی پوکو ایکس پرو نیز با وجود استفاده از پلاستیک، حس لوکس بودن را به خوبی منتقل می‌کند. به هرحال در مقایسه poco x3 pro با poco f3 باید “f 3” را برنده قسمت طراحی دانست.

مقایسه poco x3 pro با poco f3 از نظر دوربین

پنل دوربین گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو  از 4 دوربین تشکیل شده است. دوربین اول یک دوربین واید 48 مگاپیکسلی، دوربین دوم یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی ، دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز برای عکسبرداری از فاصله نزدیک مناسب می باشد که همگی 4 دوربین قاب پشتی گوشی را تشکیل می دهند.دوربین سلفی نیز یک دوربین 20 مگاپیکسلی با کیفیتی عالی می باشد.

مقایسه poco x3 pro با poco f3 از نظر دوربین

 

در مقابل پنل دوربین گوشی شیائومی پوکو اف 3 از 3 دوربین تشکیل شده است. دوربین اول یک دوربین واید 48 مگاپیکسلی، دوربین دوم یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی ، 3 دوربین قاب پشتی گوشی را تشکیل می دهند.دوربین سلفی نیز یک دوربین 20 مگاپیکسلی با کیفیتی عالی می باشد.

مقایسه poco x3 pro با poco f3 دو قدرت برتر پوکو از چندین نظر مثل بررسی نمایشگر، باتری دوربین و عملکرد گیمینگ آنها/ مقایسه پوکو اف 3 با پوکو ایکس 3 پرو

پس می توان گفت از نظر دوربین هر دو گوشی در یک سطح قرار می گیرند، البته گوشی شیائومی poco x3 pro رنگ ها را واضح تربه تصویر می کشد و به دلیل سنسور تشخیص عمقی که دارد عکس هایی پرتره وبا کیفیت را ثبت می کند.

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با پوکو اف 3 از نظر باتری

باتری به کار رفته در poco f3 یک باتری بزرگ 5160 میلی آمپری است که از نقاط قوت این گوشی به حساب می آید.

در مقابل نیز باتری به کار رفته در poco f3 یک باتری 4520 میلی آمپری است که هر دو این باتری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی خود دارای عملکرد فوق العاده ای می باشد.

مقایسه پوکو ایکس 3 پرو با پوکو اف 3 از نظر سخت افزار

هشت هسته  قدرتمند  پوکو ایکس3 پرو به لطف پردازنده اسنپدراگون 860 به کار رفته در این گوشی می تواند از پس کارهای نسبتا سنگین نیز برآید.همچنین داشتن حافظه داخلی 256/128 و رم 6/8 گیگیابایتی برای این گوشی با این قیمت بسیار مناسب می باشد.

مقایسه پوکو اف با پوکو ایکس 3 پرو از نظر طراحی

همچنین پوکو اف 3 نیز به لطف پردازنده اسنپدراگون 870 به کار رفته در این گوشی می تواند از پس کارهای نسبتا سنگین نیز برآید.همچنین داشتن حافظه داخلی 256/128 و رم 6/8 گیگیابایتی برای این گوشی با این قیمت بسیار مناسب می باشد.

مقایسه poco x3 pro با poco f3 مقایسه دو قدرت برتر پوکو

پس می توان گفت هر دو گوشی از نظر پردازنده اصلی دارای عملکرد بسیار خوب و سازگاری بالایی می باشند.

مقایسه poco x3 pro با poco f3

هر دو گوشی poco x3 pro و poco f3 جز بهترین میانرده های بازار و گوشی های گیمینگ با قدرت فوق العاده می باشند، که در مقایسه poco x3 pro با poco f3 می توان گفت سری ایکس از نظر مقاومت، باتری و تنوع لنز دوربین و سری اف از نظر طراحی و کیفیت نمایشگر بت است و کاربر می تواند با توجه به نیاز خود یکی از این دو مدل را خریداری کند.

تجارت ژاو

تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *