شارژر وایرلس  xiaomi mi wireless charging stand 20w

شیائومی یکی از شرکت های جدید و خلاق در عرصه تکنولوژی می باشد و کاربران خود را با تولیدات جذاب خود شگفت زده می کند. این شرکت علاوه بر تولید گوشی های هوشمند و گجت های پوشیدنی دست به تولید لوازم جانبی گوشی نیز زده است . در این مقاله از ژاو قصد داریم به بررسی شارژر وایرلس  xiaomi mi wireless charging stand 20w بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.خرید عمده شیائومی

شارژ سریع با قابلیت شارژ 20 واتی

شارژ شیائومی xiaomi mi wireless charging stand 20w   با قابلیت شارژ سریع 20 واتی به بازار عرضه شده است و دارای قابلیت شارژ سریع می باشد که در کمترین زمان ممکن گوشی شما را شارژ کند.همچنین فناوری QI به کار رفته در این شارژر به صورت خودکار مدل گوشی شما را برای تنظیم سرعت شارژ تشخیص می دهد.

با خرید این پایه شارژ وایرلس شما می توانید گوشی های هوشمند برندهای مختلف و سایر دستگاه های دیگر را شارژ کنید و نیاز به آداپتور مخصوص و کابل شارژ نمی باشد .این محصول دارای کیفیت و عملکرد بسیار جذابی می باشد و توانسته تا حد زیادی کاربران خود را راضی نگه دارد .

طراحی جذاب پد شارژ 20 واتی شیائومی

در ساخت این پد شارژ از سیلیکون ، پلاستیک فشرده و آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است که کیفیت بسیار بالایی را به این کیس شارژ بخشیده است رنگ مشکی پد شارژ از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. این پد شارژ به صورت ایستاده و به صورت زاویه دار است که به راحتی می توانید گوشی خود را روی آن قرار دهید و از آن برای تماشای فیلم نیز استفاده کنید.

دو هسته سیم پیچی شده در زیر این استند شارژ بیسیم قرار دارد و دارای شیارهایی با فناوری خنک کننده است که از گرم شدن بیش از حد این پدشارژ بی سیم جلوگیری می کند.گوشی را می توانید هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی بر روی این پد شارژ قرار دهید و حتی در هنگام تماشای فیلم و بازی کردن نیز گوشی خود را شارژ کنید .

خرید عمده شیائومی

آداپتور شارژ 20 واتی شیائومی یک شارژر ایمن

آداپتور 20 واتی شیائومی با قابلیت شارژ ایمن و محافظت چندگانه ای که از باتری دستگاه ها می کند از شارژ شدن بیش از حد دستگاه ، افزایش ولتاژ و گرم شدن آن ، اتصال کوتاه و… جلوگیری می کند . می توان گفت این شارژر از نظر امنیتی بی نظیر و امکان شارژ شدن راحت و بدون دردسر را در اختیار شما قرار می دهد.

توان شارژ 20 واتی

حداکثر توان شارژ پایه شارژر بی سیم شیائومی  20 وات می باشد که میتواند 50 درصد ظرفیت باتری گوشی را در مدت 35 دقیقه تکمیل کند که بسیار خوب و کاربردی می باشد .

مونوپاد و سه پایه عکاسی xiaomi XMZPG01YM yu mi mi selfie stick black

سازگار با سایر گوشی ها

این شارژ با سایر گوسی هایی که از قابلیت شارژ بی سیم بهره می برند سازگار است و آن ها را با توان 20 واتی شارژ می کند و گوشی های برد سامسونگ را با توان 10 واتی شارژ می کند که باز هم حائز اهمیت می باشد.

قابلیت شارژ کردن با سرعت در کمترین زمان

از مهم ترین ویژگی های این شارژر 65 واتی شیائومی قابلیت شارژ کردن با حداکثر توان خروجی 20 واتی خود می باشد . همچنین این شارژر با انواع گوشی ها سازگار است و عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه می دهد  .

عملکرد این شارژر به گونه ای می باشد که به راحتی می تواند گوشی شما را در مدت زمان کمتر از 45 دقیقه گوشی شما را از 0 به 60 درصد برساند .

طراحی پایه شارژ 20 واتی شیائومی

پایه شارژر به گونه ای طراحی شده است که هنگام قرار دادن گوشی روی این پایه سر نخورد و امکان افتادن آن وجود نداشته باشد به این منظور در کف پایه ی این استند شارژ از یک لایه سیلیکونی  استفاده شده که به راحتی روی سطح موردنظر قرار می گیرد و امکان افتاده آن کمتر می شود.

مزیت های شارژر شیائومی  xiaomi mi wireless charging stand 20w

آداپتور شارژ xiaomi mi 65w fast charger with gan tech type-c

بهترین محصولات شیائومی : تاریخچه شرکت شیائومی

پد شارژ شیائومی xiaomi mi 80w wireless charging stand DY-13-ED white

پس اگر قصد خرید این شارژرهمه کاره را دارید تردید نکنید و هرچه سریعتر آن را خریداری کنید و امکانات آن نهایت استفاده را ببرید. امکانات جذاب و بسیارزیادی در این پد شارژ وجود دارد و به همین دلیل می توان گفت این پد شارژ ارزش خرید را دارداین آداپتور به همراه یک کابل شارژر تایپ سی 1 متری در اختیار شما قرار می گیرد تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

تجارت ژاو

تجارت ژاو نیز از فروشگاه های واردکننده گوشی با قیمت مناسب می باشد که گوشی هایی قسطی با سفته و بدون ضامن  را در اختیار مشتری قرار می دهد.

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم .

خرید عمده شیائومی

شرکت تجارت ژاو وارد کننده  رسمی و بدون واسطه انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

با خرید عمده شیائومی از تجارت ژاو این اطمینان را به شما عزیزان میدهیم که تمامی کالاهای این شرکت اصلی و با گارانتی 18 ماهه می باشد.

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با شارژر وایرلس  xiaomi mi wireless charging stand 20w  با ما همراه بودید.

 

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *