آداپتور شارژ xiaomi mi 65w fast charger with gan tech type-c

شیائومی معمولا دستگاه ها و گوشی های جذابی را تولید می کند و سعی می کند از تکنولوژی های موجود استفاده کند تا بهترین ها را به کاربر ارائه دهد. آداپتور شارژ xiaomi mi 65w fast charger یکی از باکیفیت ترین آداپتورهای شارژ با فناوری  Gan می باشد که دارای طراحی بسیار جذابی می باشد. در این مقاله از ژاو قصد داریم به بررسی مشخصات و قیمت آداپتور شارژ xiaomi mi 65w fast charger with gan tech type-c بپردازیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فروش گجت گوشی شیائومی

شارژ سریع با قابلیت شارژ 65 واتی ، کوچک اما قدرتمند

شارژ شیائومی xiaomi mi 65w با قابلیت شارژ سریع 65 واتی به بازار عرضه شده است و دارای قابلیت شارژ سریع می باشد که در کمترین زمان ممکن گوشی شما را شارژ کند.این آداپتور شیائومی به گونه ای می باشد که میزان جریان موردنیاز برای دستگاه های مختلف را تشخیص می دهد و آن را کنترل می کند. از این آداپتور شارژ می توان برای شارژ دستگاه های مختلف مانند گوشی ، لپ تاپ، تبلت ، کنسول بازی و سایر لوازم جانبی از برندهای مختلف استفاده کرد.

طراحی جذاب و ابعاد کوچک

در ساخت این آداپتور شارژ ازگالیوم نیترید استفاده شده است که در برابر حرارت بالا و اسید و قلیا مقاوم می باشد .

ازنظر طراحی این شارژر در ابعاد 30.8 × 30.8 × 56.3 میلی متر و وزن 150 گرم به بازار عرضه شده است و از سبک ترین شارژهای حال حاضر می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد.همچنین  جنس این آداپتور از پلاستیک ABS می باشد که علاوه بر مقاومت شارژر باعث می شود در برابر ضربه نیز آسیب پذیر نباشد.

از نظر طراحی چگالی توان آن تا 30 افزایش یافته است و حجم آن در مقایسه با سایر مدل های دیگر حدود 48 درصد در مقایسه با یک آداپتور شارژ لپ تاپ کوچک تر می باشد .

قیمت آداپتور شارژ xiaomi mi 65w fast charger with gan

این آداپتور شارژ دیواری 65 واتی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و بسیار کاربردی و جذاب است و قیمت آن 600 الی 850 هزارتومان می باشد و در رنگ سفید در بازار وجود دارد وبه همراه یک کابل USB-C ارائه می شود و انواع گوشی ها و سایر دستگاه های برند مختلف را با آن شارژ کنید .

شارژ سریع با قابلیت شارژ 65 واتی

آداپتور شارژ 65 واتی شیائومی جریان استفاده شده برای شارژ باتری را از طریق اندازه گرفتن مولفه های جریانی مدیریت می کند و شارش جریان الکتریکی را مناسب با دستگا تنظیم می کند.

این ویژگی تغییر ولتاژ میزا ن جریان ورودی بین ورودی شارژر و باتری را تنظیم می کند تا جریان کم یا زیاد نشود و مقدار جریان مورد نیاز را توسط تراشه کنترلر و نرم افزار گوشی مشخص می کند و آن را کنترل می کند تا جریان بیش از حد به دستگاه شما وارد نشود .

گجت گوشی شیائومی

مزیت های آداپتور شارژ xiaomi mi 65w fast charger with gan tech type-c

مونوپاد و سه پایه عکاسی xiaomi XMZPG01YM yu mi mi selfie stick black

این آداپتور شارژ 65 واتی دارای حداکثر توان شارژ 65 واتی می باشد و می تواند لپ تاپ را با توان 65 واتی شارژ کند و برای شارژ گوشی های هوشمند از توان 50 واتی استفاده می کند . در حدود 45 دقیقه گوشی شما را به صورت کامل شارژ می کند.این آداپتور شارژ یکی از سریع ترین و فوق العاد ترین مدل هایی می باشد که به شما شارژ کردن گوشی وسایر وسایل را در کمترین زمان ممکن می دهد.

پس اگر قصد خرید این شارژرهمه کاره را دارید تردید نکنید و هرچه سریعتر آن را خریداری کنید و امکانات آن نهایت استفاده را ببرید. امکانات جذاب و بسیارزیادی در این پد شارژ وجود دارد و به همین دلیل می توان گفت این پد شارژ ارزش خرید را دارد  .

فروش گوشی شیائومی

آیا آداپتور شارژ xiaomi mi 65w fast charger with gan tech ارزش خرید را دارد ؟

درجواب به این سوال باید گفت که این آداپتور شارژ باتوجه به کیفیت و کارایی که دارد بسیار جذاب می باشد و از آن می توان برای شارژ سایر گوشی ها و دستگاه ها استفاده کرد و دیگر نیاز به خرید شارژ های مختلف برای دستگاه های خود ندارید و تنها با این آداپتور قدرتمند و ایمن تمامی دستگاه های خود را شارژ کنید و نیاز به شارژهای بی کیفیت و نامرغوب بازار نداشته باشید.

جدیدترین گجت های شیائومی

فروش گجت گوشی شیائومی

بهترین محصولات شیائومی : تاریخچه شرکت شیائومی

تجارت ژاو

تجارت ژاو نیز از فروشگاه های واردکننده گوشی با قیمت مناسب می باشد که گوشی هایی قسطی با سفته و بدون ضامن  را در اختیار مشتری قرار می دهد .

تجارت ژاو به عنوان یکی از شرکت های فروش عمده گوشی با گارانتی می باشد.تجارت ژاو یکی از بزرگ ترین واردکنندگان گوشی شیائومی در ایران با سالها تجربه می باشد، با توجه به استقبال مشتریان از خرید آنلاین و به منظور خدمات رسانی بهتر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی ژاو سعی بر این داریم که بتوانیم بهترین خدمات را به منظور تسهیل سفارش شما مشتریان فراهم کنیم.

شرکت تجارت ژاو وارد کننده  رسمی و بدون واسطه انوع گوشی های شیائومی با قیمتی مناسب در سراسر ایران می باشد برای مشاهده گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت آن ها به فروشگاه ژاو سربزنید.

فروش گجت گوشی شیائومی

امیدواریم که این مقاله به شما برای خرید گوشی موردنظرتان کمک کرده باشد.ممنون که در این مقاله از ژاو با آداپتور شارژ xiaomi mi 65w fast charger with gan tech type-c با ما همراه بودید.

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *