فروش گوشی شیائومی ردمی 10 prime

ردمی 10 پرایم در 3 سپتامبر 2021 معرفی شد . ردمی  10 Prim دارای ویژگی‌های برجسته‌ای چون صفحه نمایش 90 هرتزی ، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ، تنظیمات بلندگوی دوگانه ، پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی micro SD و حتی شارژ معکوس 9 واتی است .  با فروشگاه ژاو همراه باشید تا قیمت شیائومی ردمی 10 پرایم و مشخصات فنی گوشی ردمی ۱۰ پرایم را بررسی کنیم.

فروشگاه آنلاین ژاو

گوشی شیائومی ردمی 10 prime

این مدل گوشی جزو گوشی های میان رده با قیمت مناسب در نظر گرفته شده است . با توجه به میان رده بودنش چیپست 12 نانومتری 8 هسته ای با فرکانس 2 گیگا هرتز دارد که برای گیمرهای حرفه ای فوق العاده است و این مدل را به ان ها پیشنهاد می دهیم . گوشی شیائومی ردمی 10 prime در دونسخه وارد بازار شده است 64 گیگا بایتی و128 گیگا بایتی و با دو حافظه 4 و 6 گیگابایتی که بسته به نیازو سلیقه هر فرد انتخاب می شود فروشگاه ژاو هر دونسخه را دارد .

فروش گوشی شیائومی ردمی 10 prime

گوشی ردمی 10 پرایم redmi 10 prime

ارزان ترین فروشگاه شیائومی

عمده فروشی گوشی شیائومی در ایران

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 10 prime

اندازه ای که برای این مدل در نظرگرفته اند 9.56*75.57*161.95 با  وزن 192 گرم می باشد . صفحه نمایش به صورت  +FHD در نظر گرفته شده و اندازه نمایشگر ان 6.5 اینچ می باشد  که شاید بتوان ان را با صفحه نمایش کوچک به علاقه مندان و طرفداران صفحه های کوچک معرفی کرد . هم چنین رزولوشن تصویر ان 1080*2400 است . نرخ نوسان سازی صفحه 90 هرتز است . یک نکته ای که خیلی قابل توجه است ، این که از اینترنت 5G  حمایت نمی کند که باید برای فروش گوشی شیائومی ردمی 10 prime این موضوع به خریداران گفته شود و خریداران با اطلاع از مدل گوشی خرید را انجام دهند  باید قید کنیم که فروشگاه ژاو اطلاعات جامع این مدل گوشی را در اختیار شما مشتریان قرار خواهد داد .

نرم افزار گوشی شیائومی ردمی 10 prime

باتری 6000 میلی امپر – جایگاه حافظه اختصاصی  – رم 4 و رم 64 با دو قیمت متفاوت با حافظه 128 گیگابایتی – اندروید 11 – تراشه G88 دارای 8 هسته با بیشترین فرکانس 2 گیگا هرتز – ضد گرد و غبار و آب – رنگ های سفید و ابی – مشکی . برای اطلاع از بیشتر جزییات و فروش گوشی شیائومی ردمی 10 prime به ادرس فروشگاهی  ژاو که قرار داده ایم مراجعه بفرمایید

دوربین گوشی شیائومی ردمی 10 prime

دوربین گوشی جزو مهم ترین  بخش ها می باشد که مصرف کنندگان را به خود جذب می کند . ردمی نوت 10 prime  دارای دوربین چهار گانه ردمی 10 prime دارای لنز های 50 مگاپیکسلی با لنز واید و فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لنز 8 مگا پیکسلی با لنز اولتراواید با قابلیت پوشش دهی 120 درجه و لنز 2 مگا پیکسلی ( لنز ماکرو ) و در اخر لنز تشخیص عمق تصویر که 2 مگاپیکسلی می باشد برای اسن گوشی در نظر گرفته شده است .این دوربین قابلیت ضبط ویدیوهایی با کیفیت 1080 با سرعت بسیار مناسب را دارد و هم چنین در حالت پانوراما هم می تواند عکاسی کند و برای دوربین سلفی هم یک لنز 8 مگاپیکسلی با طراحی پانچ-هول در بالای نمایشگر قرار گرفته که می‌تواند فیلم‌هایی بگیرد که رزولوشن 1080 و سرعت ضبط 30 فریم در هر ثانیه را دارند

با همه این ها مدلی که معرفی شد برای عکاسان حرفه ای و حتی عکاسی های قوی مناسب نمی باشد بلکه بشتر برای تازه کاران در نظر گرفته شده است  و برای تمرین ، گوشی مناسبی می باشد .

ارزش خرید و نحوه فروش

تا به امروز مدل های مختلفی از برند شیائومی مورد بررسی قرار گرفته اند که هرکدام با توجه به ، به روز بودنشان و امکانات قیمت های مناسبی داشتند که این موضوع بسیار مهم بوده و کاربران زیادی را به خودش جذب کرده و همین امر باعث فروش بیشتر محصولات شرکت شیائومی شده و توانسته یکی از رقیبان برند های معرف دنیا شود . مدلی که این بار معرفی شد در بعضی جزییات برتر و قوی و در بعضی ضعیف است . به لحاظ ارزش خرید مناسب است زیرا که تراشه ای بسیار خوب دارد و برای گیمرها هم مناسب بوده و ظرفیت باتری ان عالی می باشد و همچنین برای افراد عادی که استفاده روزانه دارند مناسب می باشد . در مجموع گوشی میان رده خوبی است و ارزش خرید دارد . برای فروش گوشی شیائومی ردمی 10 primeو هم چنین خرید عمده و تکی به فروشگاه تجاری ژاو سر بزنید.

ورود به وبسایت تجارت ژاو کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *