مشخصات گوشی  شیائومی یازده لایت 5G NE

همان گونه که  از اسم گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE مشخص است ؛ از شرکت معروف شیائومی است که سال هاست در عرصه تولید موبایل های هوشمند بسیار موفق بوده و در نوآوری مدل های گوشی روز به روز درخشان تر عمل کرده  و هم چنین با نرم افزار های پرسرعت و کارامد ونیز در بخش سخت افزاری ، قدرتمند پیش رفته است . مهم تر از این ها با قیمت های مناسبی که دارد کاربران زیادی را به خود جذب کرده است . مشخصات گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE مانند دیگر مدل های این شرکت پیشرفته و قوی می باشد که با ان بیشتر اشنا خواهیم شد .

فروش گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE

فروش گوشی شیائومی تجارت ژاو

ارزان ترین فروشگاه شیائومی

عمده فروشی گوشی شیائومی در ایران

مشخصات نرم افزاری

در بررسی نرم افزار و کار کردن با ان متوجه می شویم که بسیار روان و ساده می باشد و هیچ گونه تاخیری در هنگام کارکردن پیش نمی اید . تراشه ای که در این مدل به کار برده شده ، تراشه ای بسیار قوی می باشد( 5 نانومتری ). به لحاظ رم و حافظه در سه نسخه 128.8 و 128.6و 258 تولید شده که درگاه سیم کارت و کارت حافظه مشترک می باشد .

طراحی گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE

این مدل در ابعاد 160.5*75.7*6.8 به وزنی معادل 157 گرم طراحی شده که طبعا بسیار نازک ظریف بوده و شرکت شیائومی به عنوان بارک ترین گوشی معرفی کرده است . قسمت رویی و پشتی گوشی از جنس شیشه ساخته شده است که پنل جلویی با گوریلا گلس 6 محافظت می شود . رنگ های خاص و ویژه ای که در نظر گرفته شده ؛ آبی – صورتی – سیاه – و سفید است که با تنوعشان حق انتخاب بیشتری را به مصرف کننده می دهد و مناسب خانم ها و اقایان با هر سلیقه ای که هستند می باشد . در فروشگاه ژاو تمامی رنگ ها موجود می باشد .

گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE

فروشگاه آنلاین ژاو

مشخصات دوربین

دوربین گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE در قسمت بالا و سمت چپ در گوشه پشتی گوشی قرار گرفته است که سه لنز دوربین در ان جای گرفته است ؛ یک لنز 64 مگاپیکسلی که دوربین اصلی است و یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه 119 درجه و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی است . طبق گفته شرکت هر دو دوربین اصلی  واید و سنسور جلوکه 20 مگاپیکسلی است ، برای زمان های کم نور تعبیه شده است . دوربین این گوشی قابلیت تفکیک رنگ ها با جزییات واقعی را دارد و هم چنین هنگام فیلم برداری ، حرفه ای عمل می کند که اگر فردی بخوهد فیلم های حرفه ای بگیرد این گوشی به او پیشنهاد می شود . دوربین حرفه ای یکی از برترین مشخصات گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE می باشد . مشخصات دروبین گوشی یازده لایت 5G NE  نسبت به دیگر مدل های خانواده یازده برتری دارد حتی برای فیلم برداری حرفه ای توانمند است ومانند دوربین های عکاسان عمل می کند .

گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE

ان چه گفته شد همگی جز ویژگی های این مدل بودند و تنها عیبی که شاید خیلی کمرنگ باشد و بی اهمیت ؛ ضد اب نبودن و عدم پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری است . گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE یکی از مدل های گوشی شرکت شیائومی است که این شرکت در معرفی ان به کاربران خرید ان را توصیه می کند چرا که از مشخصات گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE معلوم است تمامی نیازهای کاربر را تامین می کند ضمن این که یک گوشی خوش دست با قیمتی مناسب می باشد و فروشگاه ژاو این مدل را به مشتریان  نیز پیشنهاد می دهد .

نحوه خرید از فروشگاه تجاری ژاو

فروشگاه ژاو فروشگاهی معتبر است که سال ها در زمینه فروش گوشی های هوشمند فعالیت می کند . فروش هم به صورت اینترنتی – حضوری و همچنین در زمینه فروش عمده می باشد . خریداران بسیاری هم در سرتاسرکشور خرید عمده گوشی را در طول سال از این فروشگاه انجام می دهند . گوشی های هوشمندی که ازاین فروشگاه خریداری می شوند به مدت 18 ماه گارانتی می شوند . برای دسترسی به مشخصات گوشی شیائومی یازده لایت 5G NE بر روی لینک زیر کلیک کنید و یا این که به صورت حضوری می توانید از کادر مجرب با اطلاعات کاملی که در اختیار دارند و در فروشگاه فعالیت می کنند دسترسی پیدا کنید .

ورود به وبسایت تجارت ژاو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *