مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس

اگر شخصی خواهان گوشی عالی با امکانات فوق العاده باشد ولی نمی خواهد برای خریدن به اندازه یک  گوشی پرچمدار گران قیمت هزینه کند ؛ گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس به او پیشنهاد می دهیم گرچه در مقایسه با ردمی نوت 11 پرو تغییر چندانی نکرده ولی شامل جزییاتی است که به آن اشاره خواهیم کرد که 28 اکتبر 2021 معرفی شد و در 1 نوامبر 2021 عرضه شد . تمامی این اطلاعات را در نمایندگی معتبر ژاو می توان دریافت کرد که در ادامه ،با تجارت ژاو آشنا خواهید شد :

بهترین قیمت و خرید عمده گوشی های شیائومی – تجارت ژاو

خرید عمده بهترین انواع گوشی های شیایومی

عمده فروشی گوشی شیائومی در ایران

این گوشی به گونه ای ساخته شده است که می تواند دیگر رقبای خود را کنار بزند و به عنوان پرفروش ترین گوشی سال خودنمایی کند . با توجه به قیمت مناسبی که دارد و هم چنین به لحاظ سخت افزاری بسیار عالی افراد زیادی را جذب خودش میکند .

مشخصات فنی

این مدل گوشی به لحاظ مشخصات فنی شباهت زیادی به مدل ردمی نوت 11 پرو دارد که البته با وجود این به جای تراشه Dimensity 920دارای تراشه  Dimensity 1200  و فست شارژ 120w  می باشد . این گوشی دارای یک نمایشگر بزرگ67 /6 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتزی است که درمیان گوشی های میان رده از ویزگی های منحصر به فرد خود می باشد . صفحه نمایش به ما این امکان را می دهد که نهایت لذت را به خاطر پشتیبانی استاندارد  HDR 10  راببریم هم چنین گوریلا گلس 5 باعث محافظت آن میشودتا از هرگونه آسیب جلوگیری کند .تجارت ژاو نمایندگی رسمی شیائومی در ایران است که خدمات خود را در بخش فروش و درغالب پاسخ دهی به تمامی سوالات ارائه می دهد .

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس

طراحی که در این گوشی شیائومی استفاده شده جدید می باشد و از پلاستیک فشرده ساخته شده است که مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربات دارد . این گوشی دارای 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی است . ابعاد 3/8 میلی متر ضخامت – وزن204 گرم – وای فای – بلوتوث – هات اسپات – مادون قرمز – قطب نما – شتاب سنج – ژیروسکوپ – اسپیکر – موتور خطی افقی – جک صدا – حافظه جانبی – NFC  – دوقسمت مجزا مخصوص دوسیم کارت نانو به صورت هم زمان  – پردازنده هشت هسته ای – اسپیکر تنظیم شده توسط  JBL  پورت شارژ USB  تایپ  و باتری 500/4 میلی امپر ساعتی (شارژ  100 صدی در 15 دقیقه) که می توان ساعت ها بدون نگرانی از خالی شدن باتری از کار کردن با آن لذت کافی برد که مطمئنا ردمی نوت 11 پرو پلاس سریع ترین شارژ را در بین گوشی های شرکت شیائومی دارد. شائومی در بین تمام شرکت های تولید کننده ، یک ی از بهترین شرکت هادر زمینه تولید شارژر به حساب می آید . در ضمن از اینترنت 5G  پشتیبانی میکند .  برایدریافت گارانتی معتبر باید به فروشگاه معتبر ژاو مراجعه کرد که این نمایندگی گارانتی 18 ماهه عرضه کالا را عرضه می نماید .فروشگاه ژاو وارد کننده انواع گوشی شیائومی به قیمت عمده در سراسر ایران می باشد که برای مشاهده قیمت باید به به فروشگاه ژاو سر بزنید .

در بخش نرم افزاری این گوشی نیز اندروید 11 نصب شده است . دوربین سه گانه 108 مگا پیکسلی در پشت آن تعبیه شده که عکس های شگفت انگیزی را ثبت می کند و در قسمت جلوی گوشی دوربین سلفی قرار دارد که فضای کمی را اشغال کرده است . سنسور اثر انگشت در کنار گوشی تعبیه شده که عملکرد سریع و رضایت بخشی را رائه می دهد .

شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس

این نوع گوشی دارای سه رنگ خاص و دلنشین مشکی ، سبز و بنفش می باشد که تمامی رنگ ها در فروشگاه ژاو موجود می باشد . در ضمن شیائومی سعی کرده در کنار امکانات و مزایایی که به کار برده ، قیمت مناسبی را برای مدل فوق در نظر بگیرد . در واقع سیاستی که شیائومی در نظر گرفته توانسته هماهنگی بی نقصی و سیستم عامل کاملی را پیاده کند تا مشتری و یا مصرف کننده با مشکل یا کمبودی مواجه نشود . آمارها نشان می دهند که شرکت شیائومی توانسته 500000دستگاه را ظرف مدت یکساعت در چین بفروشد .

تمامی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری در ارتباط با انواع گوشی شیائومی را میتوان در فروشگاه ژاو در سریع ترین زمان ممکن دریافت کرد چرا که از مهم ترین ویزگی های تجارت ژاو عرضه به موقع محصول و رضایت مشتریان در سراسر ایران می باشد .

با کلیک بر روی این لینک میتوانید تمامی اطلاعات مربوط به تجارت ژاو را دربافت کنید.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *