خرید عمده شیائومیbaseus wireless (BS-W517) charger

فناوری شارژر بی سیم

همان طور که از نام این فناوری پیداست ؛ شارژر بی سیم، روشی برای فراهم کردن نیروی برق دستگاه‌های الکترونیکی مجهز به باتری بدون بهره گیری از کابل و سیم است.خرید عمده شیائومی.
تکنولوژی ‌های گوناگونی به منظور شارژر بی سیم ابداع شدند از جمله: روش‌های القایی، تابشی و فرا صوتی . هر کدام از این فناوری‌ ها ، دارای مزایا و معایب می باشند اما در دنیای موبایل شارژر، از فناوری میدان نزدیک یا القایی استفاده می شود.
در این روش میدان نزدیک شارژر بر حسب کوپلینگ القایی رزونانس و با بهره گیری از دو سیم پیچ به گجت منتقل می ‌شود. قبلا شارژهای القایی تحت یکی از دو استاندارد Qiیا PMA  ساخته می ‌شدند که باعث سردرگمی کاربران شده بود. خوشبختانه اخیرا PMA و Qi  با هم ادغام شده اند و دستگاه ‌ها با استاندارد یکسانی روانه بازار می ‌شوند. حدود 90 درصد محصولات مبتنی بر شارژر بی سیم از استاندارد Qi پیروی می‌کنند. اکثر شارژهای بی سیم Qi موبایل با توانی ما بین 5تا 12 وات ساخته می‌شوند.

خرید عمده شیائومی از تجارت ژاو

شارژرهای بی سیم نسل جدید تولیدات دیجیتال هستند که  شارژ گوشی را بدون نیاز به کابل و سیم تامین می کنند. شارژر وایرلس بیسوس، طراحی دایره ای شکل با بدنه ای نیمه شفاف دارد که می توانید اجزای داخلی آن را مشاهده نمایید. این شارژر بی سیم طراحی ساده و در عین حال زیبا دارد. ضخامت و حجم آن نیز کم است و جای کمی را اشغال می کند.

بررسی شارژر بی سیم باسئوس مدل BS-W517

ابعاد این شارژر بی سیم 6*93*93 میلی متر است و می توانید فضایی را روی میز کار خود به آن اختصاص دهید. جنس بدنه آن از فلز سبک آلومینیوم و شیشه است که نشان می دهد وزن 100 گرمی آن دوراز ذهن نیست. این ابعاد کوچک و وزن کم باعث شده حمل آن راحت باشد.  یک چراغ بر روی این شارژر قرار دارد که هنگام استندبای, روشن می شود و در حالت شارژر کردن وسایل مختلف پرنور تر خواهد شد؛ ولی زمانی که روی پنل شارژ باسئوس جسم فلزی خارجی قرار بگیرد، چراغ به حالت چشمک زن در می آید.  بیشتر شارژر های وایرلس در داخل خود  آهن ربا دارند. این آهنربا ساختار مکانیکی شارژر وایرلس است که به خاطر جایگیری دقیق تر شارژر و گوشی روی هم برای بهبود کارآیی و اتلاف انرژی وجود دارد. بیشتر شارژرهای وایرلس دارای توان 10W  هستند که برای شارژر بی سیم مقدار مناسبی است. بعضی از شارژرها توان 15w  هم دارند اما برای استفاده از آنها باید موبایل شما از آن پشتیبانی کند. در حال حاضرمی توان گفت که  شارژر بی سیم باسئوس با توان 15 w  با اکثر گوشی ها از جمله گوشی های آیفون ,هوآوی و سامسونگ و شیائومی که از فناوری Qi پشتیبانی می کنند، سازگار است و جای نگرانی بابت شارژ شدن دستگاه وجود ندارد. این شارژر می تواند بسته به دستگاه شما این توان را کاهش دهد و به مقدار ۱۰w  یا 5/7 w یا   w5  و یا w 2/5  برساند تا باتری گوشی دچار اشکال نشود.

خرید عمده شیائومی

خصوصیات شارژر بی سیم باسئوس مدل BS-W517

پشتیبانی از پروتکل QC و PD از  خصوصیات شارژر وایرلس Baseus است.  شما با استفاده از کابل Type-C می توانید انرژی این شارژر را تامین کنید. برای سهولت در استفاده یک کابل تایپ سی داخل جعبه آن قرار گرفته است. شرکت بیسوس داخل این شارژر از سیم پیچ مسی خالص استفاده کرده است تا قدرت شارژر را تا 50% افزایش دهد و باعث کاهش اتلاف انرژی می شود. این شارژر می تواند قاب هایی که ضخامت آن 6 میلی متر و کمتر از آن را نادیده بگیرد و به خوبی دستگاه  را شارژ کند. بنابراین برای شارژ کردن گوشی با WXJK-E۰۱ نیازی به جدا کردن قاب از گوشی نیست.

مشخصات شارژر بی سیم باسئوس مدل BS-W517

ابعاد: 93x6x93 میلی متر

وزن : 100گرم

ولتاژ ورودی: 12-5 ولت

شدت جریان خروجی: 4/2 آمپر مخصوص تبلت و موبایل

تعداد درگاه خروجی: یک عدد

توان خروجی: 15W

کابل همراه: USB-C

قابلیت های ویژه:  فناوری Quick Charge 3.0

جنس بدنه: آلومینیوم و شیشه

توضیحات: شارژ تمام وسایلی که از Qi پشتیبانی کنند- دارای آهن ربا- پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC- پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD

خرید عمده شیائومی شارژر بی سیم باسئوس مدل BS-W517

توصیه می کنیم که علاوه بر این که می توانید این محصول را حضوری خریداری بفرمایید, ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که اینترنتی کالای خود را تهیه بفرمایید. زیرا:

شارژر وایرلس بیسوس Baseus Simple Magnetic BS-W517

مقالات مرتبط:

خرید عمده شیائومی از تجارت ژاو

شارژر وایرلس xiaomi mi wireless charging stand 20w

چرا باید از شارژرهای اصلی شیائومی استفاده کنیم؟

کلام آخر

امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد هستیم که استفاده از کالا و یا ابزارهای تولیدی چقدر زندگی را راحت کرده اند. با استفاده از شارژر بی سیم می‌توان گوشی یا تبلت را به آسانی و سرعت بیشتری شارژ کرد. فروشگاهی که هم محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار باشد، هم سرعت ارسال بالا،  قیمت مناسب، پشتیبانی خوبی داشته باشه را می توان به عنوان یک فروشگاه مطمئن نامگذاری کرد. فروشگاه اینترنتی ژاو با پایبندی به تمامی این شرایط و گسترش هرروزه محصولاتش و همچنین تنوع در عرضه کالا در خدمت شما کاربران محترم می باشد.

 

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *