بهترین میان رده شیائومی

کمپانی شیائومی، برند خوش نامی است که در دنیای تکنولوژی امروزه به محبوبیت بسیار خوبی در بین علاقه مندان به گوشی دست یافته که دلیل آن کیفیت بالا و قیمت های مناسب این برند می باشد که باعث شده شیائومی به برندی برجسته و خوش آوازه تبدیل گردد. همچنین شیائومی تبدیل به رقیب بزرگی برای سامسونگ و اپل شده و توانسته به خوبی در بازار جهانی گوشی خود را معرفی و روز به روز پیشرفت کند و نزد کاربران محبوب گردد. بنابراین می توان گفتکه  امروزه بدلیل کیفیت بالا و مهم تر از آن قیمت متناسب این برند درصد بسیار بالایی از خریداران گوشی، نسبت به برندهای دیگر موجود در بازار مدل های شیائومی را ترجیح دهند. البته از آنجایی که تنوع  مدل های شیائومی در بازار بسیار بالا می باشد، باعث سر در گم شدن کاربران در خرید و انتخاب گوشی شده که به همین دلیل ما در این مقاله به بررسی بهترین گوشی های میان رده شیائومی و سایر موضوعات مربوط به آن بپردازیم تا شما کاربران گرامی بتوانید از آن به عنوان راهنمای خرید خود استفاده کنید.قیمت عمده گوشی شیائومی

فروش گوشی شیائومی با گارانتی

پرفروش ترین گوشی شیائومی در ایران

بهترین دوربین موبایل ها در جهان کدام‌اند؟ گوشی های پرچمدار و میان رده

معرفی بهترین گوشی های میان رده شیائومی

گوشی پوکو X3 پرو poco x3 pro :

این مدل گوشی در اوایل سال جاری به بازار عرضه گردید و در زمان بسیار کوتاهی محبوبیت بسیاری از کاربران به خصوص گیمرها را به خود جلب کرد. گوشی پوکو X3 پرو با وجود اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد ولی در زمینه عملکرد و سخت‌ افزار، بسیار عالی عمل می ‌کند و با این قیمت برابر هیچ گوشی دیگری قادر به رقابت با آن در این زمینه نمی باشد.

پردازنده قدرتمند و قوی مهم ترین ویژگی بارز گوشی است که توانسته نظر همه را به خود جلب ‌کند. بهره مندی از تراشه اسنپدراگون 860 دارای هشت هسته قدرتمند، این گوشی با وجود رم 8 گیگابایتی در بالاترین نسخه، شما را در اجرای بازی ‌های مختلف به ‌هیچ‌ عنوان نا امید نمی‌کند. پردازش‌های سنگین گرافیکی نیز به عهده ی پردازنده گرافیکی آدرنو 640 به‌ کار برده شده درون دستگاه می باشد. همچنین پوکو ایکس 3 مجهز به یک سیستم خنک‌کننده مایع می باشد که باعث پایداری عملکرد پردازنده هنگام فعالیت‌ های سنگین می‌شود.

قیمت عمده گوشی شیائومی

ابعاد نمایشگر استفاده شده در گوشی 6.67 اینچ IPS LCD است و دقت بالایی با وضوح 1080 در 2400 دارد.

از ویژگی های برجسته صفحه ‌نمایش گوشی از  HDR10پشتیبانی می کند، همچنین از نرخ تازه‌ سازی 120 هرتز بهره می برد و محافظ مقاوم گوریلاگلس 6 می باشد.

ظرفیت باتری گوشی 5160 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژر سریع 33 واتی، که در مدت زمان کمتر از یک ساعت به‌ صورت کامل شارژ می ‌شود. دوربین چهارگانه پشتی گوشی با برخورداری از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و عملکرد خوبی از ترکیب لنزهای واید + اولتراواید + ماکرو + عمق ‌سنج دارد، گرچه برای عکاسی در این رنج قیمتی، گزینه‌های خوب تری مثل پوکو X3 NFC یا ردمی 10 هم هستند.

از ویژگی های جذاب دیگر این گوشی دارا بودن بلندگوهای استریو و پاسخگویی لمسی 240 هرتزی است که سبب می شود لقب گیمینگ پر رنگ ‌تر به این گوشی نسبت داده ‌شود.

قیمت عمده گوشی شیائومی

ویژگی های گوشی پوکو X3 پرو :

می 11 لایت mi 11 lite :

از مدل سری جدید شیائومی در سال 2021 میتوان گوشی می 11 لایت را نام برد، گوشی خوش ساخت دارای طراحی بسیار ظریف و زیبا خود توانسته با داشتن قابلیت‌های عالی خود نظر بسیاری از مشتریان را به سمت خود جلب کند. وزن گوشی می 11 لایت 157 گرم و ضخامت آن 6.8 میلی‌متر است که می توان گفت یکی از ظریف ‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است و رضایت‌ بسیاری از کاربران را به دنبال داشته است.

بهترین میان رده شیائومی

استفاده از نمایشگر 6.55 اینچی امولد در ارزان ‌ترین مدل می 11، و دقت ‌رنگی بی ‌نظیر یک میلیارد رنگ که به ‌همراه قابلیت‌های جالب آن، همانند نرخ ‌نوسازی 90 هرتزی و یا پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 با ‌زیبایی منحصر به فرد، برای کاربران محتوای مختلفی را به نمایش گذاشته است. روکش پنل جلویی گوشی با گوریلا گلس 5 محافظت می شود که باعث میشود در برابر ضربات و خط و خش مقاومت خوبی داشته باشد.

شیائومی از سه دوربین واید، اولتراواید و ماکرو در این گوشی استفاده نموده و به همراه فلاش در گوشه چپ و بالای قاب پشتی قرار گرفته ‌است. عکس های گرفته شده  در روز با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی گوشی، جزئیات بالایی دارند و همچنین نویز خیلی کمی نیز دارند. در گوشه بالای نمایشگر  نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با فضای کمی قرار گرفته است.

این مدل گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 732G  می باشد همچنین حرف G در انتهای آن نشان دهنده عملکرد اختصاصی آن پردازنده برای گیمینگ می باشد و همان تراشه‌ای که در گوشی پوکو ایکس 3 نیز بکار رفته می باشد و عملکرد خوبی به ‌عنوان یک تراشه میان ‌رده و قوی دارد.

شیائومی هزینه طراحی ظریف گوشی را مجبور است در بخش باتری  قرار بدهد. ظرفیت این باتری 4250 میلی‌آمپرساعت است که تا یک روز اگر به صورت عادی استفاده شود دوام دارد، البته طبیعتا برای فعالیت‌های سنگین ‌تر این مدت زمان کمتر می شود. بدلیل اینکه دستگاه از شارژ 33 واتی پشتیبانی می‌کند درحدود یک ساعت، قادر است گوشی را کاملا شارژ کند.

قیمت عمده گوشی شیائومی

ویژگی های گوشی می 11 لایت :

هدف اصلی شرکت ژاو به عنوان یکی از بزرگترین واردکننده رسمی گوشی شیائومی در سطح کشور خریدی مطمئن گوشی بصورت عمده و جزئی به کاربران عزیز می‌باشد. شرکت ژاو تمامی محصولات خود را با گارانتی به بازار عرضه می ‌کند.

همواره تلاش ما رضایت هر چه بیشتر شماست، از اعتماد همه شما عزیزان سپاسگزاریم.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *